Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
![Skrikandes Skrikandes](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-yell.gif)
Haha helt sjukt att det faktiskt finns 6 st som vill spy på mig mer än någon annan i den gedigna listan, jag blir fanken stolt ju
Herre gud vilka komplicerade inlägg ni postar på en lördagseftermiddag när man är trött och vara vill slösurffa, sluta med det orkar inte behöva tänka när jag är här inne
Fidilis: va tusan jag är ju blondin så man kan inte kräva så genom tänkta inlägg från mig faktiskt ;p
Tycker att det faktiskt borde ha ståt i TS att om man vill rösta så måste man skriva i tråden vem man röstade på, jag är ju så satans nyfiken på vilka de är som har röstat på mig
Va tusan jag som trodde jag ändå var ganska trevlig här inne, hade visst fel mohahah men men ena fegisar är det som har röstat på mig efter som de inte vågar berätta varför