Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

sär skriven skrev 2012-03-30 13:46:58 följande:
    Vem tror du att jag är?
    Den där personen som är så oerhört tjatig och jobbig som man bara vill spy på?
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Sven Justus
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 14:29:07 följande:
    Man behöver inte, men det hade vart väldigt sköj att veta vad folk stör sig på med en annan, tycker jag då. Kul att se vad som avgör det hela, tycker dom bara att man är allmänt hum i duvet, stör de sig på åsikter man har, pressbild, val av nick osv, hur tänker de när de röstar, varför? Jag hade iaf gillat det, men måste det behöver man inte.

Så ja kan då konstatera att anonym jävla insatt är ganska många fega kycklingar ihop! Grattis till er {#emotions_dlg.flower} och lite skumpa på det, cheers! Skål
    Den man stör sig på är att du bara visar rumpan.
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Sven Justus
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 14:36:35 följande:
    Borde jag visa fittan och brösten också, hade det blivit mer röster till mig då tror du? Drömmer Tänkvärt och skall ta i beaktandes!
    Inte fittan. Då blir det för vulgärt liksom. Rejäl urringning räcker gott och väl. Möjligtvis lite bröstvårta också.

Eller vad var det rösterna gällde? 
  • Sven Justus
    sär skriven skrev 2012-03-30 14:35:11 följande:
    Ptja, det låter ju som jag!
    Dåså, då har jag gjort något bra idag då!
  • Sven Justus
    sär skriven skrev 2012-03-30 14:45:16 följande:
    Ehuru har jag för mig att vi dragit vapen ihop i ett antal trådar, främst rasisttrådar?
    Har vi?! För eller emot rasism?
  • Sven Justus
    sär skriven skrev 2012-03-30 14:48:04 följande:
    Emot naturligtvis. Trodde du annat har du nog tagit fel på person.
    Naturligtvis. Men jag måste erkänna att inte har koll på vem du är då. Sen brukar inte jag gapa så värst mycket i rasisttrådar så just nu känner jag mig väldigt ängslig.
  • Sven Justus
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 14:48:24 följande:
    Känns som om de går hand i hand eller iaf rätt så tätt! Jag är inte mycket för urringningar, tycker de är rätt WT och vulgärt räcker inte som beskrivning, det är helt enkelt simpelt.
    Men att visa rumpan är ett tecken på ... vad?
  • Sven Justus
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 14:49:08 följande:
    Nu undrar jag varför du inte är med på listan, du som är så motbjudande ödmjuk.
    Ja, jag vet. Men jag är helt enkelt för ödmjuk för att nominera mig själv. Däremot skulle jag ta det som ett gott betyg om någon annan hade gjort det. 
  • Sven Justus
    sär skriven skrev 2012-03-30 14:53:15 följande:
    Jag kan naturligtvis vara den som tagit fel på person. Jag hänger inte väldigt mycket i rasisttrådar heller, en och annan har dock upprört mig riktigt ordentligt och då är det svårt att hålla käften.
    Det är liksom din fitta som får mig att tro att jag vet vem du är. 
  • Sven Justus
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 14:53:39 följande:
    Att jag är ärlig och inte en fegis!
    Aha. Bra, då har jag koll på det. 
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?