Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Mad as snow skrev 2012-03-30 11:50:14 följande:
    Jag skulle vilja ha en enda motivering faktiskt, och jag lovar att ta den med ödmjukhet och tacksamhet. Kanske skulle det hjälpa mig i min personliga utveckling?
    Se till att tråden erbjuder att man kan skriva anonymt, för jag skulle också vilja veta motiveringen
  • Glädje58
    Jäded skrev 2012-03-30 12:07:59 följande:
    Det är nog upp till er. Skeda låter ju betydligt mysigare än kniva dock.
    Fan vad ni sitter och gafflar hela tiden
  • Glädje58
    tackförfisken skrev 2012-03-30 12:15:18 följande:
    Elit fick min röst..Motivering; jag gillar inte när folk driver med mig och jag inte fattar det.Då blir jag sur och putt och känner mig dum.Vill inte sitta och fika undertiden jag känner mig korkad.....(vet inte riktigt vad deta säger om mig;))
    Utgå från att alla driver med dig så slipper du känna dig dum  Flört
  • Glädje58
    Rebecca25juni skrev 2012-03-30 12:37:23 följande:
    Tycker att man som person kan ta till sig om man blir nominerad här för då är det ju bevisat att ens inlägg/kommentarer inte "går hem/uppskattas". Jag funderar på att gå ur detta forum för jag tycker att folk är riktigt elaka. Många som skapar trådar här är ledsna/desperata och vill ha tips och råd men vad får dom? bara elaka/stöddiga kommentarer. Man kan ju undra om det är syftet med denna sida, detta är väl ändå ett familjeforum och ingen jäkla smutskastningstävling!
    Tyvärr så dyker det upp en del trolltrådar och ofta är verkligheten ibland ännu värre, så det är ibland lite svårt att veta om det är påhitt eller inte.

Att man får stöddiga eller elaka kommentarer är tyvärr en bild av vår tid just nu. Många är elaka, missunnsamma och avundsjuka
  • Glädje58
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 12:39:51 följande:
    Man har nominerat sig själv till den här omröstningen.

Och det finns inget specifikt att ta till sig om ingen motiverar sina röster. Oj, fjorton personer tycker att jag är värre än alla andra på listan, vad ska jag göra med den informationen när ingen skriver varför?
    Eftersom många är så slöa så de inte orkar eller vågar skriva detta, så skulle du kunna ordna en ny omröstning som gäller specifikt dig. Alternativen får bli olika "dålig" sidor
  • Glädje58
    Kattdamen skrev 2012-03-30 12:47:24 följande:
    Jag är imponerad över att du inte läste trådstarten.
    Faktiskt ett av de mer irriterande sakerna på fl, folk läser för lite innan de skriver något 
  • Glädje58
    overdose skrev 2012-03-30 12:51:25 följande:
    ...Hallå, moderator, kan man inte få en funktion så att alla heter X?
    Det kommer vid nästa hackerattack
  • Glädje58
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:00:32 följande:
    Jag förundras alltid när folk svarar på typ receptförfrågningar anonymt. VARFÖR?
    En del skulle kanske döda för att komma över fler recept
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?