-
Antagligen för att de vet att de är det men vågar inte höra vad folk verkligen tycker och tänker om dem, de fegisarnaAnton Chigurh skrev 2012-03-30 09:05:09 följande:Precis, dom riktiga rövhålen saknas. The pathetic ones......
-
Hej gobit jao du har alltid rätt helt klart ja natten var bra men var alldeles för kort så nu vill jag bara hem och sova lite tillAnton Chigurh skrev 2012-03-30 09:34:50 följande:Hej Beautiful Woman, hoppas natten varit till belåtenhet och att dagen blir minst lika skön.
Och som vanligt vet du att jag har rätt. Det gläder mig.
Ha, som sagt, en riktigt härlig dag, Vampyria.
Hoppas fina du också får en underbar dag -
Ehh du har ingen aning om vad ironi är eller...och du fattar inte alls att detta inte är en super seriös tråd hmm har du alla hästar hemma i stället ellerpower skrev 2012-03-30 09:45:11 följande:ja, för är man riktigt TUFF och HÄFTIG så bryr man sig om vad folk på nätet tycker om en! japp, det är då man är en kooling.
men det är bra att ni tar detta på allvar.. man behöver nåt att bry sig om i livet. -
Haha helt sjukt att det faktiskt finns 6 st som vill spy på mig mer än någon annan i den gedigna listan, jag blir fanken stolt ju
-
Ditt inlägg var så förvirrande att det fick mig att vilja spy, men tyvärr har jag redan röstat på Anonym... och gillar dig för mycket i andra trådar, annars hade jag lätt röstat på dig härFidelis ad urnam skrev 2012-03-30 16:52:06 följande:Men då tycker jag att du har fel. Röstar man i en omröstning av dettaa slag ,speciellt om man röstar på mig i en omröstning av detta slag, bör man fan i mig motivera varför!
-
Haha nää du kan ha fel åsikter ibland men gillar ditt sätt att diskutera och hur du lägger fram dina åsikter på, det skulle vara så tråkigt här på FL om alla tyckte och tänkte som mig, vem tusan skulle jag då prata med härFidelis ad urnam skrev 2012-03-30 17:01:29 följande:Trodde du var en av mina haters, men då har jag blandat hop dig med någon annan
Såå även om vi inte alltid drar jämnt i trådar så respekterar jag dig och dina åsikter, även om de ibland är helt tokiga hahah -
Herre gud vilka komplicerade inlägg ni postar på en lördagseftermiddag när man är trött och vara vill slösurffa, sluta med det orkar inte behöva tänka när jag är här inne
-
Mohaha skojar du nu eller?? Så bara för att du inte förstår den här typen av humor så ska vi alla andra tycka som dig och därför inte göra det även om det roar oss, är vi tillbaka i Nazi-Tyskland ellerMoaElis skrev 2012-03-31 20:16:27 följande:Nej, jag har inte läst hela tråden. Jag skiter faktiskt i det, jag tycker det är fel & onödigt oavsett. Får man inte ha en åsikt utan att få en massa skit för det? Väldigt otrevligt att läsa, inte roligt för fem öre. Skärp er, för fan. Lämnar tråden & loggar ut.
-
Ah ja just det same same faktiskt här råder verkligen "alla ska tycka som mig annars ska ni vara tysta" Hmm det borde jag ju ha tänkt på efter alla år på det här ställetFidelis ad urnam skrev 2012-03-31 20:41:22 följande:Nej men nära, vi är på Familjeliv
-
Fidilis: va tusan jag är ju blondin så man kan inte kräva så genom tänkta inlägg från mig faktiskt ;p
-
Tycker att det faktiskt borde ha ståt i TS att om man vill rösta så måste man skriva i tråden vem man röstade på, jag är ju så satans nyfiken på vilka de är som har röstat på mig
-
Inte jag, han tilltalar mig inte alls faktisktDorian Ertymexx skrev 2012-04-02 15:30:39 följande:Äh, de flesta gillar faktiskt Persbrandt, så var stolt istället! :P
-
Haha nää det överlåter jag till alla andra kvinns i Sverige att görasär skriven skrev 2012-04-02 16:01:12 följande:Då tycker inte jag att du ska prata med honom!Haha ja det är jag ju verkligen, är så härligt med såna män som dig som har koll på lägetDorian Ertymexx skrev 2012-04-02 16:14:15 följande:Då är du svenskfientlig!!!
-
Va tusan jag som trodde jag ändå var ganska trevlig här inne, hade visst fel mohahah men men ena fegisar är det som har röstat på mig efter som de inte vågar berätta varför
-
Ah äntligen en som vågade säga något, även om hon inte röstade på mig Haha fläng jao det kan jag nog allt vara iblandEn struts skrev 2012-04-10 18:49:20 följande:Jo men dig skulle jag kanske kunna rösta på ändå Vampyria. Fast jag kommer inte ihåg varför, men jag kommer ihåg att jag tyckt att du varit fläng i VISSA diskussioner.
-
Det är ju pga allt detta som jag bara älskar dig, garvar hårt åt många av dina inlägg där du sätter folk på plats, jaa även jag har fått mina kängor till och från mohahaJ a d e d skrev 2012-04-10 23:27:58 följande:Finns ingen med ett nick liknande mitt. Men jag vet inte vem du är heller, så det är väl inte så mycket att orda om.
Nej jag kan inte nämna några käpphästar. De som tror att de inte tål mig är vanligtvis sådana lättkränkta brudar som troligtvis upplever mig som ett typ av hot (oklart av vilken sort) då jag; ofta och på allmän begäran haft bröst som avatar, framstår som en attentionwhore och uttrycker mig på ett sådant sätt som människor som aldrig får några mothugg i verkliga livet inte kan hantera.
I övrigt är jag högst impopulär bland de religiösa tokfransarna och har även länge varit en smula opoppis bland de analfabetiska rasisterna på FL.
Ja men det där var väl lite käpphästar ändå rå.