Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Sven Justus skrev 2012-03-30 22:37:55 följande:
    För det mesta väldigt roligt. Men just när man njuter av en konjak vill man inte ha massa stök runt sig. Då vill man ha en mer tilltalande kanske lite mer sensuell miljö runt sig.
    Mmm, jag förstår precis vad du menar Sven, du får föreställa dig att du sitter i cockpit  på denna skönheten, med din Delamain Réserve de la Famille, för en mer sensuell miljö än såhär, det går fan knappt att uppbringa. 

Å nu är det är inte tvunget att du tackar mig, Sven, jag är så snäll av naturen. Men det visste du sen tidigare......

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Glädje58 skrev 2012-03-30 23:06:57 följande:
    Det är helt okey att tycka som du gör...

Mer text.....
     Jag är tacksam för att du ville skriva en motivation i alla fall Solig
    Ajdå, låter som du behöver en styrkekram här. Inte för att jag brukar krama om gubbar, så du får helt enkelt  ta det för vad det är : Lite uppmuntrande visdom såhär på fredagskvällen.

Gud, Allah, eller vem fan det nu är som innehar posten som VD en våning upp har onekligen sett till att vissa har större krön än vad som kan tyckas nödvändigt.

Må Solen lysa på dig i morgon i alle fall. Solig 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Glädje58 skrev 2012-03-30 23:35:22 följande:
    Varför får jag en styrkekram? Är det för jag blev sågad, som jag bad om egentligen. Eller var det något annat.
    Nu fick du ju inte det egentligen, så därför behövde du inte tacka mig, och därför är din fråga helt  irrelevant för den fortsatta debatten i just denna frågan. 

Men visst var jag snäll ??? 
  • Anton Chigurh
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 23:41:06 följande:
    Ja visst verkar hen hittat rätt folk att hänga med. Menar er andra deltagare. kaka söker maka eller vad det nu heter.
    Jag gillar dig. Men det är en ful fan du har på avataren.....
  • Anton Chigurh
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 23:41:06 följande:
    Ja visst verkar hen hittat rätt folk att hänga med. Menar er andra deltagare. kaka söker maka eller vad det nu heter.
    Dessutom är du min vän för evigt efter din magnifika hjälp när du löste problemen med min rövsvett....
  • Anton Chigurh
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 23:43:10 följande:
    Tror du såg ett tillfälle och tog det Anton. Din blödiga smygkramare. Skäms nu inte, välkommen ut ur styrkekramsgarderoben!
    Nää, min hjärtevän, nu har du allt massuppfittat Anton här. Dylika falska anklagelse har fått folk att dränka sig i toastolar tidigare. Så var snäll och tänk på vad du säger i fortsättningen. Om jag får be.....
  • Anton Chigurh
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 23:47:34 följande:
    Fick du lägga in en sådandär kuldyna på sätet i cockpitten?
    Sånt eländigt fusk skulle aldrig Empyrium ta till, hon är vad jag kallar en problemlösare på riktigt.
  • Anton Chigurh
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 23:54:11 följande:
    Nu blir jag nyfiken, skickade hon en bic hyvel att raka rövhåret med?
    Fusk, fusk, fusk. 

För alla er oinvigda i läkekonstens mystik kan jag kort och gott tala om att Empyrium har oanade kvaliteter som i fel händer skulle kunna missbrukas å det grövsta. Och jag överdriver inte, det, kan jag lova och svära på.

Jag är glad och tacksam att det är just Empyrium av alla som berikats med denna gudomliga förmåga.
  • Anton Chigurh
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-31 00:04:25 följande:
    Botox?
    Hur mycket ni än bönar och ber tänker jag inte avslöja Empyriums yrkeshemligheter. Att svika henne vore som att tvingas dränka sin egen flickvän. Och det är nog fan inget vidare trevligt.

Empyriums hemlighet kommer dö med mig. So sorry, guys and gals.
  • Anton Chigurh
    oOOo oOOo skrev 2012-03-31 00:08:15 följande:
    Jag antar att hennes expertis inom den fekala regionen är extraordinära

Jag ber att få gratulera till din behandling och antar att mystiken går fölorad om mitt enträgna frågande fortsätter.
    Tack, min vän. {#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Farth Vader skrev 2012-04-03 08:16:46 följande:
    Jag röstade på Lövet2

av den enkla anledningen att jag inte orkar med människor som oförtröttligt kämpar för sin rätt att använda ordet negerboll. Inskränkta människor ids jag inte slösa min fikatid på .

Tråkig motivering kanske men sann.
    Jag röstade inte Lövet, av den enkla anledningen att jag kanske träffar på henne och då kanske jag vill sätta på henne ( Lövet ), riktigt hårt dessutom, och om hon då ( Lövet alltså ! ) fått reda på att jag lagt min röst på henne i en tråd av denna karaktären....då kanske hon kniper ihop skankarna.

Och det tänker jag fan inte riskera.

Att hon sen inte gjort sig förtjänt av rösten är en helt annan, totalt ovidkommande, femma........

• Anton Chigurh
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-03 11:12:30 följande:
    Jag är pryd och lite tråkig. Så njae
    Åååh jo, Fidelis, ge inte upp så lätt, uppfyller du mina enkla, moderata standardkrav skall du se att vi nog kan ordna till lite trivsamheter i höladan.

Således, Fidelis : Du tar den i tvåan, du sväljer, du gillar riktigt hårda tag, du vet att det är jag, och endast jag, som bestämmer, du gillar bondage. Ja, mer än så är det faktiskt inte. Vad gäller första träffen iaf.

Och sen gäller förstås, och nu kanske någon tar illa upp ( men det får ni allt tugga i er !!! ) att du får gärna vara mullig, helt okej, men du får fan inte vara riktigt fet, det är inte min stil alls, bara så du vet, Fidelis, jag brukar säga som det är. så även denna gången.

Så !!!  Har vi en dejt ??? 
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-04-03 14:38:33 följande:
    Jag är fundersam, var inte Anton upptagen? För jag har inte sett honom blivit tillrättavisad på ett tag.
    Jodå, men käringen är upptagen med annat just nu, så då tycker jag det är helt i sin ordning att jag knyter lite nya kontakter för mina framtida behov, det tror jag inte jag kommer avlida av. Inte omedelbart iaf.
  • Anton Chigurh
    Buscemi skrev 2012-04-03 22:22:31 följande:
    Ditt lilla äckel. 
    Jag brukar alltid ta det lilla lugna på första träffen, och än så länge har alla varit nöjda. Eller jag har varit nöjd med alla, kanske vore ett mer korrekt sätt att se på saken. 
  • Anton Chigurh
    lövet2 skrev 2012-04-03 15:28:26 följande:
    Tack, det var omtänksamt av dig. Tyvärr är jag inte ledig ...
    Som om det skulle ha med saken att göra !!!
  • Anton Chigurh
    Boktjuven skrev 2012-04-10 19:40:50 följande:
    Jag röstade på finskaflikkan. Kommer inte ihåg i vilket sammanhang. Men någon gång har jag läst en diskussion där du inte tog till dig vad det var de andra skrev, utan körde helt på i ditt eget spår.
    Det var ju en ovanlig händelseutveckling. Synnerligen ovanlig !!!
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?