Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Alla ärkepuckon lyser med sin frånvaro. Dom jag känner igen på listan är helt okay,  tom en och annan riktig heting, tex Vampyria, så jag avstår från att rösta här.

Sorry Poirot,  (eller va det nu var ).

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    vampyria2 skrev 2012-03-29 21:33:44 följande:
    Åh ja nån har ju faktiskt röstat på mig   meeen jag vill ju veta vem ju Drömmer
    VA, sicket jävla rövhål, vem fan kan komma på den makalöst korkade idén å rösta på dig av alla. Jösses.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    astro skrev 2012-03-29 23:19:56 följande:
    Milda makter vad jag skulle vilja veta vem som röstade på mig och varför

Varför ids inte folk motivera sitt röstande? Lättja, eller törs de inte? Alla vi nominerade är ju här frivilligt, så man kan väl antas tåla en del beska kommentarer, om man nu fick några ...

Och förresten, i vilka trådar brukar Elit hålla till?  
    Ids ??????

Folk är ene fega jävlar som inte vågar motivera, lathet har inte ett skit med saken att förskaffa.  
  • Anton Chigurh
    vampyria2 skrev 2012-03-30 09:22:46 följande:
    Antagligen för att de vet att de är det men vågar inte höra vad folk verkligen tycker och tänker om dem, de fegisarna Skrikandes
    Hej Beautiful Woman, hoppas natten varit till belåtenhet och att dagen blir minst lika skön.

Och som vanligt vet du att jag har rätt. Det gläder mig.

Ha, som sagt, en riktigt härlig dag, VampyriaSolig
  • Anton Chigurh
    power skrev 2012-03-30 09:42:41 följande:
    jag saknar dig på listan.
    Finns många som saknar mig, både på listan och på andra ställen....
  • Anton Chigurh
    power skrev 2012-03-30 09:45:11 följande:
    ja, för är man riktigt TUFF och HÄFTIG så  bryr man sig om vad folk på nätet tycker om en! japp, det är då man är en kooling.

men det är bra att ni tar detta på allvar.. man behöver nåt att bry sig om i livet.  
    Orka.......................!
  • Anton Chigurh
    PruttPottan skrev 2012-03-30 10:05:04 följande:
    Alltså.. Det bara är fult på den bilden. Sen skriver du ju vettiga saker ibland men.. De andra har inte gjort särskilt stora intryck på mig ;)
    Va ???

• Anton Chigurh
    PruttPottan skrev 2012-03-30 10:11:03 följande:
    Ja, det finns säkert massvis med bilder på just henne där hon framhäver sig själv bättre?
    För mig är hår viktigt, jätteviktigt! Alla måste ha fint hår.
    Jag förutsätter inte att det är enda hårbilden.

Eller jag vet inte?
    Jaja, jag hittar då fan inga fel på Lövet's hår, på hennes avatar då. Inga alls.

Men du behagar skämta här !!!  Självklart gör du det, annars framstår du som en mycket osympatisk människa . Å det är du väl inte. Eller ???
  • Anton Chigurh
    Mad as snow skrev 2012-03-30 16:19:25 följande:
    Bra motivering, tack!

Men det är en fantastisk låt:
    ">

" target="_blank">

Jag för min del tycker det var en makalöst korkad motivering.

Vill du kräkas på en mänska pga av dennes nick !!!   Då har du problem. Allvarliga problem. 
  • Anton Chigurh
    PruttPottan skrev 2012-03-30 19:10:13 följande:
    Men vaddå? Fanns det krav på varför man skulle rösta på någon menar du?
    Vad är okej att tycka enligt dig eftersom du är domaren och eftersom du verkar tro att jag bryr mig huruvida du tycker jag är sympatiskt eller ej?
    Men jo, jag är mycket osympatiskt så nu slipper du ligga sömnlös och fundera över det =)

Jag tycker bara hennes hår ser risigt ut.
    Meeen man får tydligen inte tycka nåt alls här.
    Skärp till dig nu för i helfvete, Fisen, du låter som en riktig bitterfitta här, det klär dig inte. Inte alls.

Du får tycka precis va fan du vill, bara du tycker som mig, så bryr jag mig inte. Inte ett jävla dugg.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?