Inlägg från: Paksenarrion |Visa alla inlägg
  • Paksenarrion

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Rebecca25juni skrev 2012-03-30 12:37:23 följande:
    Tycker att man som person kan ta till sig om man blir nominerad här för då är det ju bevisat att ens inlägg/kommentarer inte "går hem/uppskattas". Jag funderar på att gå ur detta forum för jag tycker att folk är riktigt elaka. Många som skapar trådar här är ledsna/desperata och vill ha tips och råd men vad får dom? bara elaka/stöddiga kommentarer. Man kan ju undra om det är syftet med denna sida, detta är väl ändå ett familjeforum och ingen jäkla smutskastningstävling!
    Hej ny medlem. Så här skämtar man på fl. Ingen är med som inte vill.

Och många påhopp i andra trådar handlar om att ts inte får medhåll. Så fungerar inte ett diskussionsforum.

Men välkommen
  • Paksenarrion
    Kattdamen skrev 2012-03-30 12:47:24 följande:
    Jag är imponerad över att du inte läste trådstarten.
    Då kan man inte skrika att det är ett elakt ställe ju
  • Paksenarrion
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:12:57 följande:
    *rys*

En gång drömde jag att jag var anställd på ett jättejättestort hotellkokmplex i Italien. Ägaren var en gubbe i 70-årsåldern och av någon anledning skulle jag ligga med honom. När han sprutade kom det litervis och jag vaknade faktiskt av att jag i drömmen kräktes, och trodde att jag kräkts på riktigt. 
    Men alltså jag satt o åtKräks
  • Paksenarrion
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:30:42 följande:
    Jag stör mig faktiskt på de flesta. Och då menar jag inte de som är nominerade utan resten. Åsikterna som representeras av FL-s klientel är häpnadsväckande imbecilla.
    Vet inte du att du kör med härskartekniker nu. Använda så fina ord att ingen förstår. Men så är du ju nominerad i en kräktråd
  • Paksenarrion
    TrailerTrash skrev 2012-03-30 15:45:44 följande:
    Bara 2 röster på mig.jaha
    Du har ju varit så himla anonym den sista tiden. Bara vi gamlingar som minns ju
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?