Inlägg från: Buscemi |Visa alla inlägg
  • Buscemi

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Jäded skrev 2012-04-01 23:59:35 följande:
    Jag vet ungefär varför jag får röster. Menar alla ni som tjatar härinne om motiveringar att ni inte har en susning om varför nån tycker ni är svinjobbiga?

Självinsikt var det ja.   
    Du får min röst eftersom du är så jävla needy hela tiden.

"Se mig, hör mig, snälla ge mig feedback"
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:07:54 följande:
    Är det sant? Jag uppskattar motiveringen men jag tror inte jag har bett om en sådan i denna tråd alls, så jag tror det där faller på den punkten.
    Needy i allmänhet är jag dock, så där har du full score.  
    Jäjä, whatever. 
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:10:29 följande:
    Glad
    Du är med i omröstningen, men vill inte ha någon motivering?

Smart val!  
  • Buscemi
    Är det sant? Jag uppskattar motiveringen men jag tror inte jag har bett om en sådan i denna tråd alls, så jag tror det där faller på den punkten.
    Jäded skrev 2012-04-02 00:15:55 följande:
    Klart jag vill ha en motivering, det är som sagt välkomnat av mig. Kommer det inga så är det också okej, jag är som sagt redan på det klara med vad som brukar störa folk. Det är inte första året jag är med i omröstningen.

Du påstod däremot att jag i denna tråd tjatat om det, och det talar jag om för dig inte stämmer.

Svårt?  
    Svårt för dig tydligen.  Drömmer
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:19:21 följande:
    Ja? Vad vill du ha sagt?
    Vill du ha en motivering, eller inte?
  • Buscemi
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:05:29 följande:
    Du får min röst eftersom du är så jävla needy hela tiden.

"Se mig, hör mig, snälla ge mig feedback"
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:14:10 följande:
    Du är med i omröstningen, men vill inte ha någon motivering?

Smart val!  
    Jäded skrev 2012-04-02 00:15:55 följande:
    Klart jag vill ha en motivering, det är som sagt välkomnat av mig. Kommer det inga så är det också okej, jag är som sagt redan på det klara med vad som brukar störa folk. Det är inte första året jag är med i omröstningen.

Du påstod däremot att jag i denna tråd tjatat om det, och det talar jag om för dig inte stämmer.

Svårt? 
    snaaaaaaaaaaaaaaaark!
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:30:58 följande:
    Ojdå. Ja vad ska man säga? Du erbjuder en motivering, jag tar tacksamt emot den men tyvärr får du inget för ditt påstående om att jag i tråden tjatat om en. Det har jag inte, men däremot har många andra gjort det.
    Att du här och nu frågar mig om jag vill ha en motivering räknas inte som att jag har tjatat mig till den.
    Om detta inte går att ta in kan jag inte hjälpa dig ytterligare.   

Men som sagt, jag tackar dig för din motivering och önskar dig en väldigt trevlig kväll. Drömmer 
    Jag skrev väl att du är jävligt needy?
    Behöver ju inte handla om just den här tråden väl?   
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:43:20 följande:
    Nej det behöver det inte.

Men en rättelse där bara- du kan hemskt gärna få tycka att jag verkar jävligt needy, vad jag är vet du inget om.

Och igen, tack för att du tog dig tid. Tänk så avundsjuka alla ska bli imorgon.    
    Tja, vad du är kan jag bara ana. Men jag förstår att du gärna vill att folk ska vara avis.
    På vad fattar jag inte?
    Halvtaskiga pattar och hybris?  
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:57:43 följande:
    Nja, jag brukar ha pattarna uppe ibland, faktum är att de brukar efterfrågas när jag tar bort dem  men varför tror du att jag vill göra nån avundsjuk? Med hjälp av mina bröst då alltså, om jag tolkar dig rätt?
    Det är ju så att även om avatarval för dig handlar om att skapa avundsjuka så är det nog inte så för samtliga. Det är jag tämligen övertygad om.  

Oh, vad tror du att jag är då?  
    Det var väl du som snackade om avundsjuka?
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:43:20 följande:
    Tänk så avundsjuka alla ska bli imorgon.    
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 01:06:50 följande:
    Haha! Ja avundsjuka på att jag har fått ett par sidor av fantastiskt konstruktiv kritik och motivering. Inte på mina bröst.

Allvarligt, det går ju inte så särskilt bra för dig att följa resonemangen vi för här.  
    Nawww, träffade jag en öm punkt?

• Buscemi
    Schweppes skrev 2012-04-03 15:49:02 följande:
    Linda1976, för att jag helt enkelt inte kan med folk som ser sig som lite bättre och finare än andra.
    Södertäljeslödder kallar jag sådana.
  • Buscemi
    GangsterKermit skrev 2012-04-03 21:44:01 följande:
    Ooh, stackars mig som är släkt med sådant slödder som bor där Flört Jag är totalt skadad på grund av det Drömmer
    Jo, jag har förstått det. Solig
  • Buscemi
    GangsterKermit skrev 2012-04-03 22:00:44 följande:
    Vad gullig du är! Cool
    Nawww. Kyss
  • Buscemi
    Anton Chigurh skrev 2012-04-03 22:21:09 följande:
    Åååh jo, Fidelis, ge inte upp så lätt, uppfyller du mina enkla, moderata standardkrav skall du se att vi nog kan ordna till lite trivsamheter i höladan.

Således, Fidelis : Du tar den i tvåan, du sväljer, du gillar riktigt hårda tag, du vet att det är jag, och endast jag, som bestämmer, du gillar bondage. Ja, mer än så är det faktiskt inte. Vad gäller första träffen iaf.

Och sen gäller förstås, och nu kanske någon tar illa upp ( men det får ni allt tugga i er !!! ) att du får gärna vara mullig, helt okej, men du får fan inte vara riktigt fet, det är inte min stil alls, bara så du vet, Fidelis, jag brukar säga som det är. så även denna gången.

Så !!!  Har vi en dejt ??? 
    Ditt lilla äckel. 
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?