Inlägg från: CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE |Visa alla inlägg
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Sarah f skrev 2012-03-30 11:19:21 följande:
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skulle jag nog vilja bjuda på kaffe med. Och  MC. Och Kimpossible.
    Detsamma! Själv skippar jag dock kaffet.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Rebecca25juni skrev 2012-03-30 12:37:23 följande:
    Tycker att man som person kan ta till sig om man blir nominerad här för då är det ju bevisat att ens inlägg/kommentarer inte "går hem/uppskattas". Jag funderar på att gå ur detta forum för jag tycker att folk är riktigt elaka. Många som skapar trådar här är ledsna/desperata och vill ha tips och råd men vad får dom? bara elaka/stöddiga kommentarer. Man kan ju undra om det är syftet med denna sida, detta är väl ändå ett familjeforum och ingen jäkla smutskastningstävling!
    Man har nominerat sig själv till den här omröstningen.

Och det finns inget specifikt att ta till sig om ingen motiverar sina röster. Oj, fjorton personer tycker att jag är värre än alla andra på listan, vad ska jag göra med den informationen när ingen skriver varför?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Glädje58 skrev 2012-03-30 12:44:26 följande:
    Eftersom många är så slöa så de inte orkar eller vågar skriva detta, så skulle du kunna ordna en ny omröstning som gäller specifikt dig. Alternativen får bli olika "dålig" sidor
    Det förutsätter ju att jag är tillräckligt intresserad av vad folk tycker om mig för att skriva en sådan omröstning. Jag kan sträcka mig till att skapa en anonym tråd.

Om det finns intresse skulle man kunna tänka sig en tråd där de från den här omröstningen säger till att de vill bli hånade, bespottade, kritiserade och få tomater kastade på sig anonymt.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Glädje58 skrev 2012-03-30 13:06:49 följande:
    Apropå detta. Något som retar mig är att en del klagar på att folk svarar anonymt, men när man går in och kollar på deras profil så finns det inget som avslöjar vem de egentligen är. De är ju i stort sett lika anonyma
    Det där stämmer inte, när man har sitt eget användarnamn så kopplas man till de inlägg man gör, man bygger upp en internetperson specifik för det här forumet (och andra om man har samma namn). Det finns en prestigeförlust i att inte svara på inlägg, att gå till personangrepp eller avfärda allt med att "så tycker du" och den förlusten finns inte när man är anonym, man kan inte på samma sätt "spåras" och man får inte en uppfattning av personen.

Anledningen till att jag uppfattas som lugn är för att jag har betett mig på det sättet i två och ett halvt år, anledningen till att andra uppfattas som rabiata är för att de har betett sig så i X år. Hade man inte haft namnet att gå på så hade vi inte fått det här "ryktet" (uppfattningen av oss från andra).
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Moonis skrev 2012-03-30 13:29:01 följande:
    Jag stör mig ändå mer på dom anonyma som kräker av sig. Dom vågar ju inte stå för deras åsikter medan andra, som hen (jag som inte skulle använda det ordetSkrikandes) med nicket man inte kan uttala skrev, ändå blir förknippade med alla åsikter och inlägg dom gör.

Jaaa, det blev rörigt men hoppas ni fattar  
    Han. Så du slipper använda "vidriga" och "avskyvärda" ord som med stor sannolikhet kommer att leda till att hela civilisationen går under, om man ska tro vissa kritiker.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?