Inlägg från: KimPossible |Visa alla inlägg
  • KimPossible

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Jag trodde faktiskt också att det var den specifika "anonym (insatt)" från soctrådarna som menades.

Nåja, min röst hamnade annorstädes.  

• KimPossible
    Who skrev 2012-03-29 21:29:48 följande:
    Men jag LÄSER aldrig de där trådarna! Och jag är FÖR DUM för att fatta att folk har fasta anonyma nick!
    Så, så. *klappar lugnande på*
  • KimPossible
    fucktard skrev 2012-03-30 11:00:20 följande:
    Två röster, inga motiveringar. Fegskitar.
    Visst är de. Trista fegskitar som inte motiverar sina röster. *förmiddagssur*
  • KimPossible
    Sarah f skrev 2012-03-30 11:19:21 följande:
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skulle jag nog vilja bjuda på kaffe med. Och  MC. Och Kimpossible.
    Hade ju med största sannolikhet blivit en fantastisk fikastund! Jag kan ta med bullar...Kaffe
  • KimPossible
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 11:28:45 följande:
    Jag skulle vilja se en stor tremiddagarsmiddag med den religiösa falangen på FL och deras motståndare.

Endast soppa och annat som kan ätas utan vassa instrument serveras, givetvis. Drömmer
    Det hade onekligen varit intressant att se. Och höra.
  • KimPossible

Sex pers som hellre kräks eller gnager av sig armen än sitter vid samma fikabord som mig, inte illa! Fast de har ju då aldrig smakat mina mästerliga bakverk får jag anta. Eller så är det just det de har...?!

• KimPossible
    lövet2 skrev 2012-03-30 19:07:47 följande:
    Ja, jisses! Jag har en dotter som på fullt allvar tycker Larz Kristerz är bra och spelar skivan här hemma ...

*ryser*
    Samma här. Vår nioåring blev på allvar helt förtvivlad när det visade sig att det inte skulle bli någon mer "Dansbandskampen" på tv. Vi får börja ransonera besöken hos mormor, tror jag. 
  • KimPossible
    Frontline skrev 2012-03-30 19:05:08 följande:
    Det var avgörandet, en sådan bra låt är nu för alltid förstörd och kommer aldrig mer låta bra i mina öron igen Demon
    Har du hört Christer Sjögren köra "Restless & wild" någon gång? Där pratar vi slakt på hög nivå. Gråter
  • KimPossible
    twain skrev 2012-03-30 19:36:29 följande:
    Cool idé.

Grönt - kör på hur tufft du vill. I den här gruppen återfinns både idioter som tutar och kör oavsett terräng, såväl som begåvade människor med självdistans.

Gul - iakttag viss försiktighet. I den här gruppen har olika ämnen olika stor betydelse. Skoj blandas med allvar så känn av stämningen.

Röd - här bakom sitter människor som vill vara anonyma mest hela tiden, som kör bil med ena foten på kopplingen, som äter ärtsoppa och pannkakor varje torsdag och som aldrig, aldrig någonsin slutar böla om någon är dum mot dem.

Ah? AH?

//twain är nyfiken gul Cool
    Så oerhört praktiskt! 
  • KimPossible
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 20:00:18 följande:
    Neeej, den kommer bli en jättehit, har redan beställning på den till politikerdebatterna inför valet. Skall bara finslipa lite först.
    Du bör nog skriva om programmet i något annat än Basic, och även fixa så att den funkar utan att man behöver en Commodore 64 för att kunna connecta med telefonen.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?