Inlägg från: Khaleesi |Visa alla inlägg
  • Khaleesi

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

sär skriven skrev 2012-03-30 00:09:48 följande:
    "Bröst är inte sexuella och därför borde man få visa brösten i badhuset"

"BH-ar är bra, de får en att känna sig sexig"

Samma person, samma tråd. *doh*    
    Men är det inte uppenbart - brösten är asexuella, medan bh-ar är heta. Vi har med en klädfetischist att göra, helt enkelt! Skrattande
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Khaleesi
    JennieL skrev 2012-03-30 08:38:16 följande:
    Anonym (insatt) måste väl ändå vara ett samlingsnamn för alla de där som använder sig av de självupplevda argumenten:

"Det funkade så bra för mitt barn då måste det funka för alla andras också"
    "När jag gjorde .... gick det så bra, pröva det"
    "Jag vet att det funkade/inte funkade så gör så eller inte så" 

Osv, osv, osv 
    Men jag brukar ju skriva sånt under mitt vanliga nick. Är det månne du som har förärat mig med min första spya? Flört
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Khaleesi
    JennieL skrev 2012-03-30 09:24:46 följande:
    Inte den här gången, nästa kanske  
    Ok. Då stoppar jag leveransen av hundbajs till din brevlåda så länge.{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Khaleesi
    Dorian Ertymexx skrev 2012-04-02 15:30:39 följande:
    Äh, de flesta gillar faktiskt Persbrandt, så var stolt istället! :P 
    Mm. Många kvinnor väljer att stanna kvar hos misshandlande psykopater också. Det gör inte att det blir rätt...
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?