Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Khaleesi skrev 2012-03-30 06:27:53 följande:
    Men är det inte uppenbart - brösten är asexuella, medan bh-ar är heta. Vi har med en klädfetischist att göra, helt enkelt! Skrattande
    Appappapp....inte svära i kyrkan!
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Sven Justus

Jag röstade på den där lövet2 för hon är en riktigt jobbig jävel. Dessutom vill jag allitd vomera över folk som ynglar av sig ett helt jävla dagis,

Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Sven Justus
    Moderator skrev 2012-03-30 09:43:29 följande:
    På förekommen anledning.
    Det är INTE okej att diskutera medlemmar som inte finns med i omröstningen!
    Dom som är valbara har själva anmält sig till omröstningen.
    /Moderator
    Jösses! Hårdbevakning av tråden eller?
  • Sven Justus
    lövet2 skrev 2012-03-30 09:59:21 följande:
    Jag förstår inte vad folk har emot mitt hår! Det var t o m en som skrev i gästboken och trodde min frisyr var ett skämt!
    Men ditt hår är det enda som syns i din avatar. Och då hamnar fokus på ditt hår. Som har lite skön 80tals-look. 
  • Sven Justus
    PruttPottan skrev 2012-03-30 10:11:03 följande:
    Ja, det finns säkert massvis med bilder på just henne där hon framhäver sig själv bättre?
    För mig är hår viktigt, jätteviktigt! Alla måste ha fint hår.
    Jag förutsätter inte att det är enda hårbilden.

Eller jag vet inte?
    Definiera fint hår. Jag vill veta om jag har fint hårTungan ute
  • Sven Justus

Det finns fler på den där listan som jag alldeles säkert skulle kunna lära mig att vomera på/över. Glad

• Sven Justus

Den här listan tycker jag är begåvad och intressant. Den fungerar som en måttstock för hur stort avtryck man gjort här i forumet.  Att vinna en sån här omröstning skulle jag se som ett stort erkännande faktiskt!Glad

• Sven Justus
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 13:36:44 följande:
    Tror jag kom trea eller nåt på den gamla goda tiden. *mallig*  
    Aha. Har du lämnat över till den nya yngre generationen nu?

Hur gammal är du förresten? 
  • Sven Justus
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:40:12 följande:
    Alla borde rösta på mig för jag tycker de är dumma i huvudet och jag förklarar det ofta och gärna.
    Om du är den jag tror du är så har jag aldrig gillat dig.  Är det ok så?
  • Sven Justus
    lövet2 skrev 2012-03-30 14:05:39 följande:
    Och att vinna en sådan här omröstning 3 olika år innebär då ...?
    Är det sant? 3 olika år? 

Det är onekligen en imponerande merit. Go hair!
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?