Inlägg från: lövet2 |Visa alla inlägg
  • lövet2

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Det här var svårt! Jag stör mig ju inte på någon av de uppräknade. Var är alla idioter?

• lövet2
    Who skrev 2012-03-29 21:22:14 följande:
    Hum, det var dumt det där med insatt. Nåja ... 
    Starta en ny omröstning och be dem ta bort den här kanske?
  • lövet2
    Who skrev 2012-03-29 21:29:48 följande:
    Men jag LÄSER aldrig de där trådarna! Och jag är FÖR DUM för att fatta att folk har fasta anonyma nick!
    Ajajaj! Nu tappade du röster i intelligensomröstningen!
  • lövet2
    Moonis skrev 2012-03-29 21:30:55 följande:
    Erkänn, mig hatar du allt lite
    Näää, du är ju inte störande längre ...
  • lövet2
    Who skrev 2012-03-29 22:00:28 följande:
    Vinnarna brukar vara mycket stolta, bara en gång har jag sett motsaten men den tråden finns inte kvar att länka till. 
    "Stolta"? Är det ett snyggare sätt att skriva "odrägligt malliga"?
  • lövet2
    HäxanSurtant skrev 2012-03-29 22:22:00 följande:
    Men hur kan så många vilja kräkas på lövet, lövet är ju rätt prima, dumma människor! Man skall inte kräkas i så fint hår!
    Är det många som vill göra det? Jag har inte röstat än, så jag kan inte se siffrorna!
  • lövet2
    Sven Justus skrev 2012-03-30 07:53:12 följande:
    Jag röstade på den där lövet2 för hon är en riktigt jobbig jävel. Dessutom vill jag allitd vomera över folk som ynglar av sig ett helt jävla dagis,
    Tack för den fina motiveringen! Solig
  • lövet2
    astro skrev 2012-03-30 08:10:33 följande:
    Då måste jag ha varit riktigt nära att få din röst då, med mina sex ungar.
    Men lövet ska förstås alltid vara värst. 
    Ja, jag har ju faktiskt 7 och det är faktiskt fler än 6! *räcker ut tungan*
  • lövet2
    PruttPottan skrev 2012-03-30 09:49:46 följande:
    Svarar Lövet2, har för mig hon har så fult hår på sin profilbild. Var liksom inte någon annan med som jag känner motvilja mot, idag ;)
    Jag förstår inte vad folk har emot mitt hår! Det var t o m en som skrev i gästboken och trodde min frisyr var ett skämt!
  • lövet2
    Sven Justus skrev 2012-03-30 10:04:17 följande:
    Men ditt hår är det enda som syns i din avatar. Och då hamnar fokus på ditt hår. Som har lite skön 80tals-look. 
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 10:16:09 följande:
    Jaja, jag hittar då fan inga fel på Lövet's hår, på hennes avatar då. Inga alls.

Men du behagar skämta här !!!  Självklart gör du det, annars framstår du som en mycket osympatisk människa . Å det är du väl inte. Eller ???
    Plumeria skrev 2012-03-30 10:26:55 följande:
    För att lägga mig i debatten om lövets hår så tycker jag det är fint! Bilden kanske inte är den bästa dock men det är ju en helt annan sakKyss
    Coyote skrev 2012-03-30 10:30:24 följande:
    Lövet VILL jag fika med! Och det är inget fel alls på hennes hår. Så det så!
    Tack, vad ni är snälla! Solig
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?