Inlägg från: Kattdamen |Visa alla inlägg
  • Kattdamen

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Anonym(insatt) är faktiskt jävligt störig och jag hoppas denne plågas av stora bilar upp i röven.

En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Mariohn skrev 2012-03-29 21:13:12 följande:
    Är anonym (insatt) alltså ett nick? Jag trodde att det var något skämtalternativ och samlat begrepp för alla störiga anonyma som tror sig veta allt! 
    Om det är ett nick, så blev jag lurad.

Jag har sett anonyma som hetat så som varit så jävla dryga att jag vill skjuta dem.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen

Och glöm inte, jag är chokladdoppad.

En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Who skrev 2012-03-29 21:14:51 följande:
    Det är ett skämtalternativ och ett samlat begrepp för de personer som skriver anonymt om sina mer eller mindre verkliga expertkunskaper.
    Men det förstör hela omröstningen. Det alternativet kommer att vinna.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Who skrev 2012-03-29 21:17:36 följande:
    Det är bara de som inte har något hatobjekt på listan som kommer att rösta på den, med tanke på att både du, Elit, MC och Lövet är med så har jag vissa förhoppningar ... 
    Jag har ju inte ens fått en röst än.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Who skrev 2012-03-29 21:29:48 följande:
    Men jag LÄSER aldrig de där trådarna! Och jag är FÖR DUM för att fatta att folk har fasta anonyma nick!
    Då är det dags att göra en omröstning om vem som är mest korkad på familjeliv.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen

Jag ser att det är en del patrask som har röstat på mig. Det är jag glad för.

En kopp te, tack.
  • Kattdamen

Motiveringar då?

En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Rebecca25juni skrev 2012-03-30 12:37:23 följande:
    Tycker att man som person kan ta till sig om man blir nominerad här för då är det ju bevisat att ens inlägg/kommentarer inte "går hem/uppskattas". Jag funderar på att gå ur detta forum för jag tycker att folk är riktigt elaka. Många som skapar trådar här är ledsna/desperata och vill ha tips och råd men vad får dom? bara elaka/stöddiga kommentarer. Man kan ju undra om det är syftet med denna sida, detta är väl ändå ett familjeforum och ingen jäkla smutskastningstävling!
    Jag är imponerad över att du inte läste trådstarten.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen

Måste man verkligen tänka också?

En kopp te, tack.
  • Kattdamen

Dorian var seg och upptäckte aldrig nomineringstråden. Kyss

En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    TrailerTrash skrev 2012-03-30 15:57:59 följande:
    Nä nu ska jag supa

Hej
    Så du kan spy på alla eller?
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:10:00 följande:
    För det första så kan man inte avgöra hur störig någon är utifrån kommentarer på ett forum, för det andra vet förmodligen inte marjoriteten vilka dom som står på listan är. Om man nu inte sitter här dygnet runt, och läser alla trådar. Därför tycker jag tråden är sjuk/onödig, löjlig... Säg till om jag ska förklara tydligare :)
    Katt
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:16:27 följande:
    Nej, jag har inte läst hela tråden. Jag skiter faktiskt i det, jag tycker det är fel & onödigt oavsett. Får man inte ha en åsikt utan att få en massa skit för det? Väldigt otrevligt att läsa, inte roligt för fem öre. Skärp er, för fan. Lämnar tråden & loggar ut.
    Man har nominerat sig själv.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen

Jag är fundersam, var inte Anton upptagen? För jag har inte sett honom blivit tillrättavisad på ett tag.

En kopp te, tack.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?