Inlägg från: Queenie70 |Visa alla inlägg
  • Queenie70

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Ingen aning. Folk som är idioter lägger jag helt enkelt inte på minnet. Jag kanske svarar på deras inlägg men registrerar knappt deras nick...

Men insatt och mad as snow gillar jag...  

• Queenie70

Ja det var väl väntat att "insatt" leder. Sanningen svider ofta, och hon vet ju vad hon snackar om i de flesta fall. Det kan ju bli jobbigt.

• Queenie70
    Coyote skrev 2012-03-29 21:10:31 följande:
    Appappapp. Skilj på koncepten. Här ska du inte skriva vilka du gillar ju!

jaja...Synd att jag missade nomineringen bara. Kunde ha tagit hem det här ju
  • Queenie70
    Who skrev 2012-03-29 21:12:40 följande:
    Jag hette Poirot innan, rösta nu! 

Jag vet. Men jag vill inte rösta på dig. Jag tror det skulle vara intressant att spendera lite tid med dig,
  • Queenie70
    Who skrev 2012-03-29 21:14:51 följande:
    Det är ett skämtalternativ och ett samlat begrepp för de personer som skriver anonymt om sina mer eller mindre verkliga expertkunskaper.

Jahaaaa??? Annars finns det en alldeles speciell (insatt) ju....
  • Queenie70
    Who skrev 2012-03-29 21:18:10 följande:
    Finns det?  

Japp. Benägen att hänga i myndighetstrådarna...Och det är INTE jag, ska väl påpekas.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?