Har ni onanerat idag?
Nä, men gjorde det igårkväll i duschen!
Nä, men gjorde det igårkväll i duschen!
För mig behöver det inte alltid vara porr, jag går igång på det sensuella och kanske inte alltid så uppenbara. Kolla denna video om länken fungerar så fattar ni vad jag menar
">
Japp det blev en liten omgång nu precis med dildon efter att ha lämnat barnen på dagis.
Kvinna, 40 år, två barn.
Japp, hann med en snabbis mellan att ha lämnat barnen på dagis och iväg till jobbet. Det var gjort på en 10 minuter, men underbart skönt.
Kvinna, 40 år, 2 barn.
Nä dessvärre inte, har inte hunnit på hela veckan. Är inte ens kåt..supertråkgit
Kvinna, gift, 2 barn, 40 år
Japp, två gånger till och med. Direkt efter varandra . dock ej på jobbet utan hemma.
Kvinna, 40 år, två barn.
I går kväll, när alla andra familjemedlemmar sov blev det en omgång
Japp idag, en snbbis, dock inte på jobbet. undra hur det här med cam fungerar. Har en sittande på datorn men har aldrig fattat hu den fungerar?
Ja för 5 minuter sedan, hemma i sängen med lite olika hjälpmedel. Var längesedan nu så jag kom väldigt kraftfullt
japp tog en liten stund med dildon hemma i badrummet
nej inte ännu, men funderar på att ta fram dildon nu
Japp det har jag gjort. Hemma framför datorn med lite porr och en vibrerande dildo på klittan. Kom alldeles för snabbt .
Kvinna, 40 år, gift, 2 barn.
japp, två gånger till och med Fast inte på jobbet som det står i mitt nick
Tjej 35 år
Ja
kl 15.10
på jobbet...
satt och blev kåt och började nypa mig i bröstvårtorna under scarfen först på min plats
blev superkåt och smekte försiktigt ner mellan benen utan att nån skulle se
Men kunde inte hålla mig länge utan sprang in på toa och smekte klart! Superskönt och bra avspänning som jag behövde!