Inlägg från: Anonym (På jobbet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (På jobbet)

Har ni onanerat idag?

Jajemensan, idag blev det en stunds onani. En dildo i fittan och en vibrator på klittan. Kom snabbt som attan. Har kommit på att även om jag blir supervåt av mig själv så är det ännu skönare om man sätter en massa glidmedel på massagestaven innan. Då är det så skönt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Blir alldeles våt och svullen av att bara skriva om det.

• Anonym (På jobbet)
    Cale skrev 2012-06-27 23:45:20 följande:
    Måste fråga, blir det liksom skönare med dildo ifall det är en vibrator (så att hela skiten vibbar)? Har alltid varit jäkligt nyfiken :D Bara in och ut med fingrar är ju inte så kul.

Nej absolut ska inte den dildon man har fittan vibrera. Det är väldigt obehagligt. Den ska bara föras in och ut. Det är dildon jag har mot klittan som vibrerar. Då blir upplevelsen ultimat
  • Anonym (På jobbet)
    Anonym skrev 2012-06-28 11:07:03 följande:
    Ännu bättre att köra med en rabbit då! Det gör jag och får underbar g-punkts massage!

Kanske måste införskaffa en sådan. Har aldrig provat men det kan ju vara kul
  • Anonym (På jobbet)

Har hunnit med en omgång nu precis , dock hemma i sången och inte på jobbet som det står i mitt nick

Kvinna, 40 år 

• Anonym (På jobbet)

Japp alldeles precis hemma i sängen. Tog däremot lite längre tid idag, nästan så att jag hann bli trött och ge upp. Men sedan till slut kom den förlösande underbara orgasmen. Så nu är jag nöjd.

Kvinna 40 år 

• Anonym (På jobbet)
    Anonym (snart) skrev 2012-06-29 12:20:24 följande:
    Snart så, håller på o förbereder just nu

Har tvättat av fittstaven och klitorisstimulatorn. Sprutat upp glidmedel i fittan, o läser här samtidigt. Det bultar i fittan kan jag säga! 

Nu börjar jag...

Jag för in staven sakta och drar ut den igen. Jag älskar ljudet av blöt fitta

Ska försöka få till en fontänorgasm nu, har varit nära så många gånger!!

Hör av mig sen igen :)

Kvinna, 30 år 
    Sprutar du upp glidmedel i fittan, jag brukar sätta det på staven. E det bättre och spurta upp det? Har aldrig testat det.
  • Anonym (På jobbet)

Har precis klarat av en omgång, det var superskönt . Kollade på lite porr på datorn under tiden.
    Kvinna 40 år. 

• Anonym (På jobbet)
    Anonym skrev 2012-07-03 17:21:16 följande:
    Kille på 19 år som sitter och runkar i skrivande stund.

Flickvännen sitter brevid o glor på tv. (vi har precis käkat och lider av smärre matkoma så orkar inget annat än en runk. Därför jag inte knullar henne istället. Ska dock köra kuken i munnen på henne så hon får maka på en salt o krämig efterrätt. ;) 

va äckligt det lät!
  • Anonym (På jobbet)

Har precis onanerat och det var sååå skönt. Red en dildo samtidigt som jag hade en vibrator på klittan.

Kvinna, 40 år, hemma i sängen

• Anonym (På jobbet)
    Anonym skrev 2012-07-05 13:19:04 följande:
    häftigt.. ;)
    helt nöjd nu då?

Jo då ganska nöjd, men faktiskt fortfarande lite kåt och funderar på en omgång till
Svar på tråden Har ni onanerat idag?