Inlägg från: Anonym (På jobbet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (På jobbet)

Har ni onanerat idag?

Hann med en omgång med dildosen och lite internetporr innan jag gick till jobbet. Jobbar kväll idag så får se om det blir någon gång här om ni skriver något upphetsande här i tråden
    Kvinna, 39 år

• Anonym (På jobbet)

Nej inte än, men ska snart göra det på jobbtoan eftersom jag är så superkåt och sitter och tänker på att jag har stämt träff i morgon med en kille jag har haft kontakt med på BC . Det kommer bli varma mjuka fingrar mot en mycket våt och svullen f****ta

• Anonym (På jobbet)

Nu är det gjort och det var galet skönt. Vill nästan göra det en gång till men måste nog jobba liet åxå

• Anonym (På jobbet)
    Anonym skrev 2012-04-13 18:00:12 följande:
    Inte idag men igår. Låg i sängen när jag fick ett sms från mannen jag har en affär med. Jag var kåt, och skrev tillbaka att jag bara hade trosor på mig för att försöka få honom att komma förbi och ta mig riktigt hårt. Tyvärr gick inte det. Gråter Men jag fick ett sms tillbaka med instruktioner som jag följde. Började med att smeka mig tills jag var riktigt våt, sådär så det nästan rann om mig. Sen tog jag av trosorna, stoppade dom i munnen (nej, det smakade inte gott) och lät dildon glida över fittan några ggr innan jag långsamt tryckte in den där bak. Det gjorde lite ont först för dildon var ganska stor. Jag smekte mig till orgasm samtidigt som jag tänkte på hur skönt det varit att ha hans kuk där istället, tog bara någon minut innan jag kom.

Vill också framföra ett varmt tack till bl a TS för tråden och för att jag får en möjlighet att dela med mig i den.
    Vill  åxå framför mitt tack till TS för den här tråden Hjärta
  • Anonym (På jobbet)
    Klotjohan skrev 2012-04-14 20:27:24 följande:
    man 33 år, i sängen i morse tillsammans med sambon (runkade varandra) 

ÅÅh va härligt det lät på något sätt, det tände mig verkligen att man inte alltid måste ha samlag utan kan tillfredställa varandra på andra sätt.
  • Anonym (På jobbet)

Inte i dag men i gårkväll när alla sov. Använde min kompis vibrerande dildon

• Anonym (På jobbet)
    Anonym skrev 2012-04-17 08:24:22 följande:
    I sängen? Eller var gömde du dej?
    Nej, på toan, dock inte på jobbet utan hemma
  • Anonym (På jobbet)

Ja i förmiddags hemma i sängen

kvinna, 39 år.  

• Anonym (På jobbet)

Idag på förmiddagen hemma i sängen, ledig idag. En vibrerande massagestav på klittan och en ej vibrerande i fittan. Kom väldigt snabbt, nästan för snabbt.

Gift , kvinna, 39 år. 

• Anonym (På jobbet)

Sven Justus skrev 2012-05-08 09:59:11 följande:
    Den här inlägget är så märkligt. 

Du sitter och runkar framför dator. Då väljer du att surfa in på ett forum med en övervägande majoritet småbarnsföräldrar. Väl där landar du på en tråd som runkvanor. Och där svarar du pliktskyldigt att du minsann i skrivandes stund sitter och runkar.

Varför?  

Kära Sven Justus, varför hänger du i den här tråden undrar jag?
Svar på tråden Har ni onanerat idag?