Har ni onanerat idag?
Näpp, inte onanerat men jag och min man hade ett underbart morgonknull!! SÅÅ skönt var det..perfekt början på dagen!!
Näpp, inte onanerat men jag och min man hade ett underbart morgonknull!! SÅÅ skönt var det..perfekt början på dagen!!
Jag är skitkåt idag och hade sett fram emot ikväll jättemycket eftersom min man kommer hem från jobbet då..också fick jag den satans mensen inatt..SNYFT..livet är INTE rättvist ibland..
Japp imorse! När barnen hade gått till skolan kröp jag ner i sängen igen tillsammans med dildon..mm..såå skönt var det..hade den inkörd så mycket som gick samtidigt som jag smekte mig på klittan med fingertopparna..kanske blir en repris imorgon bitti!! Och på torsdag kommer gubben hem så då hoppas jag på äkta vara..planerar ett trevligt mottagande av honom..hehe!!
Japp, idag på morgonen när barnen hade gått till skolan..hade en superskön stund för mig själv när jag först smekte mig själv på klittan med fingrarna och sen tog dildon och körde rejält med den!! Men saknar min gubbe så in i norden..han ska få ett trevligt välkomnande när han kommer hem i kväll, haha!!
Gjorde det i morse..med dildon eftersom gubben är ute på jobb och inte kommer hem förrän på torsdag..:( det var väldigt skönt men jag föredrar ändå äkta vara ;)
Onanerar du mycket/ofta när gubbe är borta?
Smyger du med det?
Jag gjorde det i duschen förut..en väldigt skön start på dagen! Men ikväll kommer gubben min hem..och då blir det annat av, haha!!