• connect1

Jobbigt värre, kan inte berätta

Detta inlägg ägnar jag åt att berätta hur underbart livet är igentligen, hur positivt det kan vara att känna sig levande, denna natt denna mörker, den omfamnar våran värld, den tar bort alla spår utav samhället, alla är inomhus, knappt några bilar som åker, inga fåglar som kvittr, inget är levande i luften förutom ljudet utav vinden. som låter precis som ljudet utav tomhet,

vill du veta hur jag känner?

föreställ dig en blåsig mörk natt precis så känns det.

det jag önskar mest i hela världen är att min familj visst hur jag kände, jag behöver att få leva, annars kommer jag att dö, jag behöver att berätta för de hur mycket jag älskar dem. de måste få veta att jag har ett barn som jag älskar och som jag vill att de oxå älskar  med mig. jag är så ledsen, jag behöver att leva snälla.

Behövde verkligen att skriva av mig bara..  

• Svar på tråden Jobbigt värre, kan inte berätta
  • Miss P71

Tycker att du ska berätta för din familj hur du känner så du kan få stöd av dem!! Lycka till{#emotions_dlg.flower}

• connect1

om det endå hade varit så lätt..

• connect1

hjälp mig hur ska jag berätta, jag vågar inte, ska jag berätta till syskon som i sin tur berättar, eller ska jag skicka ett brev, kan tilllägga att jag har kontakt med dem, dagligen, dock kan jag inte berätta, är en kille, 20 år, mina föräldrar älskar mig överallt annat, och kommer att acceptera detta, dock vågar jag inte berätta, asså jag bara vågar inte, det är emot våra principer och skit, jag orkar inte igentligen skriva ,men jag är väldigt tacksam om någon kunde åtminstonde ge mig feedback eller tips

Svar på tråden Jobbigt värre, kan inte berätta