• Anonym (4sekunder)

För tidig utlösning

Lider av för tidig utlösning och har kikat lite på ett läkemedel som heter Priligy.

Någon här som har bekantat sig med detta?

http://www.halsoexpress.com/priligy.html

• Svar på tråden För tidig utlösning
  • Anonym (pp2)
    Anonym (4sekunder) skrev 2012-03-22 16:20:16 följande:
    Tror det var en sån här

butikintim.se/visa_produkt.asp?t=Pjur+Superhe...
    Provat något annat medel? Prova gärna en kondom med bedövningsmedel. Durex Performa är riktigt bra!
    Tror att det mest sitter i ditt huvud, men ett bedövningsmedel kan såklart hjälpa dig att få tillbaka självförtroendet osv.
    Hur gammal är du förresten?
  • Sommarfjäril
    Anonym skrev 2012-03-22 00:05:50 följande:
    Varför är det så viktigt att genomföra ett samlag då??
    För att det är skönt kanske??
  • Anonym (Macke)

Jag använder Priligy, har fått det på recept från min läkare. OK, det var inte kul att fråga honom, men jag betalar ju hellre "bara" 100:- tabletten på Apoteket än typ 300:- st på nätet... Dessutom hade jag ju faktiskt problem (och har fortfarande, men i mindre grad; snabb utlösning sitter mycket i huvudet har jag lärt mig nu), varför skulle det då vara fel med ett läkemedel!?

Är otroligt nöjd med Priligy förutom huvudvärk typ "lätt baksmälla" dagen efter. Klarar kanske 10-15 minuter inne i min fru med Priligy (hon är överlycklig för hon vill verkligen ha mig inne i sig och det är så hon får orgasm), mot 2-5 minuter utan. (Innan "träning" med Priligy, när jag forftarande hade "stora" problem: 1-30 sekunder...)

• Minuteman
    Anonym (Macke) skrev 2012-04-22 16:51:40 följande:
    Jag använder Priligy, har fått det på recept från min läkare. OK, det var inte kul att fråga honom, men jag betalar ju hellre "bara" 100:- tabletten på Apoteket än typ 300:- st på nätet... Dessutom hade jag ju faktiskt problem (och har fortfarande, men i mindre grad; snabb utlösning sitter mycket i huvudet har jag lärt mig nu), varför skulle det då vara fel med ett läkemedel!?

Är otroligt nöjd med Priligy förutom huvudvärk typ "lätt baksmälla" dagen efter. Klarar kanske 10-15 minuter inne i min fru med Priligy (hon är överlycklig för hon vill verkligen ha mig inne i sig och det är så hon får orgasm), mot 2-5 minuter utan. (Innan "träning" med Priligy, när jag forftarande hade "stora" problem: 1-30 sekunder...)
    Hej, har du möjlighet att berätta hur du tränade med det? :o

Jag har samma problem som du har och provade att ta mitt första piller häromdagen! Min kontroll ökade men jag skulle vilja veta hur du gjorde för att träna upp toleransen sådär!
  • Anonym (Macke)
    Minuteman skrev 2013-04-14 16:37:15 följande:
    Hej, har du möjlighet att berätta hur du tränade med det? :o

Jag har samma problem som du har och provade att ta mitt första piller häromdagen! Min kontroll ökade men jag skulle vilja veta hur du gjorde för att träna upp toleransen sådär!
    Med "träning" menade jag egentligen regelbunden användning av Priligy under en period. Åtminstone för mig så löste sig problemen av sig själv efter kanske 15-20 ggr med Priligy. Hur? Mitt intryck är att jag mentalt och fysiskt vande kroppen vid att ett samlag ska ta lite längre tid än jag var van. Men framförallt släppte någon slags mer eller mindre medveten press att tillfredsställa min hustru; jag visste ju nu att jag "kunde", i nödfall med hjälp av Priligy. Nu när jag är mer avspänd kan jag kontrollera orgasmen (min egen alltså) bättre.

Har förresten inte använt Priligy på nästan ett år, funkar bra utan nu!

Det kan ta några gånger även med Priligy innan man får till de lite längre samlagen, men ta det lugnt bara så får du till det efter några gånger - så att du till och med får ta i ordentligt för att ens kunna komma... Lycka till!
  • smilla123

Det är väl jättebra att det går fort. Vill inte ha en kille som håller på mer än högst 3 minuter eftersom det inte ger mej nåt. Kvinnor får orgasm av smeksex och oralsex så samlaget är totalt ointressant!

• Manic Monday
    smilla123 skrev 2017-10-11 12:55:02 följande:

Det är väl jättebra att det går fort. Vill inte ha en kille som håller på mer än högst 3 minuter eftersom det inte ger mej nåt. Kvinnor får orgasm av smeksex och oralsex så samlaget är totalt ointressant!

Nej, kvinnor kan även få orgasm av samlag. Om mannen är lite uthållig kan han lära sig tekniker som gör att det blir extremt njutningsfullt.

Det finns, hör och häpna, kvinnor som verkligen njuter av penetration. Jag är säker på att jag inte är den enda.
  • Anonym (Eh va)

Va, finns det kvinnor som vill ha långt samlag verkligen? Aldrig hört talas om, jag vill att min man kommer så fort han bara kan, samlag är inte alls skönt. Gör mest ont. 

• Anonym (sfghj)

Varför inte bara knulla in sig lite, och kanske med tätare frekvens än tidigare 

• Anonym (Gammal kuk)

Min 70åriga kik behöver potenspiller för att bli hård. Har upptäckt att jag även blir mer uthållig när jag tar piller. Tar Sildenafil

Svar på tråden För tidig utlösning