Jag ammar ju inte så det är väl därför viktnedgången går så långsamt.. hehe
jag har testat body jam och body pump, pody pump var helt ok men inte det andra.. Säkert många andra som gillar det men det var inte riktigt min grej.
Ligga bredvid på en filt när jag tränar är nog inget som Melwin skulle acceptera än iaf, 10-15 min under babygymmet eller i babysittern kan funka, men han vill oftast ha en del uppmärksamhet då med.
Det är inte så mycket mer att få ihop med två barn än med ett, byta blöjor på löpande band ;) Nä.. men tajmar de invarandra och är glada så går allt jätte bra. Det tar trotts allt inte så mycket längre tid att ta på två barn kläder som ett. Men om Melwin har svårt att komma till ro, eller Mauritz hux flux får för sig att han inte kan gå eller stå blir det lite bökigare!
Egentid, vad är det? haha.. Nä men snart kommer det allt lite egentid här med! Melwin sox´v 4,5h första sovpasset i natt, vaknade bara en gång på natten.. Så snart känner jag mig säker på att man får sova gott om natten så jag vågar sitta uppe lite och kolla färdigt på någon film kanske :)