mère de R skrev 2014-08-03 19:17:33 följande:
Hannah: jag fick veta att jag hade 0,2 i amt i april 2013 och en dag senare plussade jag (hade tagit enkel dos pergo samma månad) Det slutade tyvärr i tidigt MF. Vi la sedan ner det hela eftersom läkaren sa att det var nästan kört för oss. Nu i sommar bestämde jag mig för att prova akupunktur. Jag hade testat akupunktur tidigare i samband med IVF och blev naturligt gravid med sonen två månader efter. Det verkar som att min kropp svarar bra på akupunktur för jag testade plus i torsdags, efter 4 behandlingar :) Har dessvärre fått en liten blödningen så det återstår och se hur det slutar. Smörjer med progesterAll varje dag och hoppas att det hjälper.
Men grattis, vad kul! Då behöver du kanske inte beställa ngt alls, då
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
! Hoppas nu blödningen bara är ngt tillfälligt och ofarligt. Måste fråga dig ang ProgesterAll, som jag också kör nu sedan förra cykeln. Får väldigt ömma bröst av den, är det ngt du känner igen? Har tagit Crinone och Lutinus i samband m IVF tidigare, så jag har ju tagit progeterontillskott, men inte fått dessa ömma bröst förrän nu med ProgesterAll.
Det låter ju oxå som att du fått tag på en bra akupunktör, inte helt lätt. Får jag fråga om du möjligtvis bor i Sthlm? Tar tacksamt emot tips på akupunktör i så fall.