• MissBoring

Tips om dhea

kom till datorn fortare än jag tänkt Skrattande står samma när jag klickar på dig!!

• MissBoring
    Lillstoran skrev 2012-11-03 20:44:59 följande:

Tusen tack! Bra att veta att det fungerar. Det står fortfarande samma antal besökare dvs. jag kan inte se att du varit där och klickat. Kan vara bra för dig att veta att det går alltså inte att se vilka som försökt komma in i profilen när den är dold. Förstod fortfarande inte - räcker det att lägga till personer i adressboken för att de ska kunna se profilen och Inboxa eller måste man även "Bjuda in" personen och hur gör man isåfall det? Med tanke attlägga ut kort på sin familj etc. Så kan det vara bra att ha koll på vilka som kan titta på personliga bilder från BB.

Tror det räcker att du lägger till i adressboken. Tror jag att man kommer in och kan kolla på din sida/inboxa då.
  • MissBoring

Germany var i Norrland bor ni? Om jag får fråga?

Hoppas nu det går bra för både dig och Anne Imorgon. Lycka till

• MissBoring
    Tuvalina skrev 2012-11-04 10:05:58 följande:
    Vi ska bo på Kopparstugans B&B!

TACK för era hejarop! Nu kommer det gå bra!
    Så ska det låta! hejja hejja hejja Solig
  • MissBoring
    cff skrev 2012-11-04 12:05:11 följande:
    Jag har just beställt ett "hemtest" av DHEA-s från USA som jag tänkte prova (tänkte testa det någon gång samtidigt som jag tar ett DHEA-prov på ett svenskt lab för att se om de ger samma resultat).
    Återkommer när jag har testat (kommer att dröja några veckor).
    Det är det här provet jag har beställt: store.zrtlab.com/index.php?option=com_virtuem...

Jag tänkte också testa ett hem-prov av AMH (också bara av nyfikenhet):
    www.duofertility.com/product/amh-home-test-ki...    
    Spännande. Tänk va man kan hitta på nätet!! Ser fram emot att höra hur pass rätt det visar mot "riktigt" test. Då skulle man ju slippa allt tjafs med VC för att få ta provet Glad
  • MissBoring

Måste säga det igen.. lycka till idag Tuva och Germany {#emotions_dlg.flower}

• MissBoring
    Tuvalina skrev 2012-11-05 10:43:03 följande:
    Tack MissB!! Du är så hjärtlig! Vi har gjort äggplocket nu. Av fyra blåsor blev det två ägg! Nu hoppas vi de ska befruktas och delas fint.

Glad åh vad härligt med två, då ska jag hålla tummarna till på onsdag att dom gör sitt "jobb" Flört
  • MissBoring
    Tuvalina skrev 2012-11-07 11:29:43 följande:
    Tack för du delar med dig.

Jag har tagit Omega-3 och D-vitamin samt nu senaste månaderna fertile xx, inofolic och DHEA. Nu inför IVF:en så slutade jag med DHEA, inofolic och Fertile xx. Jag har egen ägglossning men förmodligen är den lite svag då jag får spottings efter en vecka. Min man tycker att jag ska skippa alla tillskott nu.

Kände t.ex. ingen förbättring alls under tiden jag åt DHEA, jo möjligtvis fick jag lite mer ägglossningsflytningar i början, men inget piggare, fick hår på överläppen och la på mig mer bukfetma. Så jag vet inte... känner mig lite uppgiven nu, eftersom DHEA inte verkar ha haft någon god inverkan på IVF:et heller.
    Kan du inte få prova pergotime under tiden som ni inväntar ÄD? det hjälper ju ÄL!!
    Beklagar så att ni ska behöva genomgå denna resan, stor kram
  • MissBoring

Germany, jag håller ett hopp tänt för dig även om det känns tråkigt med din magkänsla! Kram

Pippi välkommen, jag är här men skrever inte så mycket.

Svar på tråden Tips om dhea