Tips om dhea
Hej alla fina
Har inte varit så aktiv på FL sista tiden. Har varit så mycket med lite av varje.
Vill säga så himla STORT grattis till er, Älva & Vi4 för era härligt underbara nyheter om att små hjärtan fortsätter ticka på i era magar. Kan ju nästan känna er glädje och lättnad!
Ang. blödningar så verkar det vara mer vanligt än vi kan tro. Jag har liksom ni haft blödningar i första trimestern och det är verkligen fasansfullt hemskt när man upptäcker det. För mig upphörde det i allafall och jag tror att ni ju längre ni går kommer att vara helt blödningsfria ni också. Det känns onekligen lite lättare när man slipper det röda.......så himla lätt att tänka värsta tankarna när den där dumma röda färgen ( i barnverkstadssvängen) visar sig.
Jag hoppas det har fått gått bra för dig i dag Bambi?
Tänk att få läsa att det kanske gått så bra att du får bli ruvare på 2 st :)
Men det viktigaste är att ett endaste litet överlever och att du får tillbaka en liten "eskimå".
mba 12 - Fint att du är tillbaka igen. Har saknat dig.
ALLA ni andra kämpare här (ingen nämnd ingen glömd) håller jag fortsatta tummar för! Så länge man kämpar finns det chans, inte annars, så fortsätt kämpa på så länge ni orkar iallafall. Är överygad om att det kommer att trilla in flera plus här under året. Det konstiga och vanligaste är att man tänker att "det händer alla andra....men inte mig". Men det är just vad som kan hända! När man som minst anar det t.o.m