• myran6801

Tips om dhea

Kram kram Germany!!! Fint att du pratat med världens bästa Lotta!!! Önskar jag får den chansen oxå!!!! Så klart det ska gå bra nu vännen!!! Känn lycka och glädje för det är du värd.

• myran6801

Hej, jag har en karta + lösa i en burk DHEA över från dhea.com om någon vill ha. Inboxa mig så kan jag skicka dem.

Kram Myran

• myran6801

Mba12, håller helt fullt ut med allt du skriver om L (vill inte ens nämna namnet, hua). Vi "misslyckade" får hålla ihop mot sådana.
    Kram M

• myran6801

MissBoring, grattis!!! Tag hand om dig och de små liven. Stor kram

Mba12, grattis i efterskott!

Alla andra får också en kram såklart.

• myran6801

Germany, du är en sån fin vän. Du finns oxå i mina tankar. Det kommer gå bra för dig!!!! Kram

• myran6801

Bambi2, jag råkade ut för exakt samma sak som du vid min första rutinkontroll (mammografi) strax efter min första ivf. Jag blev jätte orolig och fick komma samma dag som jag fick brevet. Det visade sig att jag hade några ofarliga cystor som de tömde på innehåll och efter ordentlig genomgång av brösten så kunde jag gå hem. De har ju inga tidigare bilder att jämföra med så då de ser ngt så tar de det på största allvar och kollar det. Jag är övertygad av att hormonerna jag stoppade i mig var orsaken till cystorna för jag hade ont i brösten just vid stimuleringen. Hoppas det går bra! Kram

• myran6801

Bambi2, jag kände inte heller några knutor. Bra att du känner dig lite mindre orolig och se till att du får komma snabbare så du slipper vänta.

• myran6801

Cff, du är imponerande!!!!! Vilket jäkla driv det är i dig! Om jag hade hälften av din energi!!! Lycka till vännen!

• myran6801

Mba12, jag skickar en styrkekram och hoppas du snart kan ta nya tag.

Vill inte trampa någon på tårna, men jag känner så väl igen mig i mångas kamp för ett efterlängtat barn. Ja ni känner ju alla till min historia! Men jag vill ändå att ni tänker på att det finns en fantastisk möjlighet att få ett biologiskt barn, att få uppleva lyckan att få vara gravid, tack vare ÄD. Ja jag vet att det är svårt att acceptera att det inte går med ens egna ägg, det tog mig år att acceptera. Men just därför är det viktigt att ta reda på all information som finns så att man en dag inte ångrar sig för att det inte blev några barn alls. Jag har många ggr önskat att någon vågat utmana mig i dessa tankar för då hade transportsträckan kanske inte blivit så tung och svår till mitt beslut. Är idag lyckligt över plus (tvillingar) och 7+3 veckor även om jag inte vågar ta ut glädjen riktigt än pga alla tidigare misslyckanden. Kram

• myran6801

Mba12, å jag tycker så grymt synd om dig. Men vännen efter regn kommer sol och efter sorg kommer glädje. En dag kommer du få ditt efterlängtade barn, jag lovar! Vet hur svårt det känns! Det är inte lätt, jag kan fortfarande bli ledsen när jag ser kort på min familj, att generna slutar med mig. Men samtidigt är jag så glad att jag får den här chansen och att min underbara mans gener lever vidare. Söta vän tag nu ett steg i taget och res dig och gå vidare. Vi finns här för dig! Kram

• myran6801

Germany, du är min idol!!! Du är så fantastisk som ger oss så mkt energi och klokhet. Kram

• myran6801

Tuvalina, underbara nyheter!!!!! Grattis!!! Jag fick också svaga streck på de där enkla testerna trots att jag hade högt hcg värde och väntar tvillingar. För att stilla min oro köpte jag cb test med veckoindikator och tog en gång i veckan för att se att det stämde. När jag fick mf upptäckte jag att ngt var fel då veckorna inte ökade så det hade jag som referens.
    Du ska se allt kommer att gå bra! Men jag vet vad du genomlider!!! Kram

Svar på tråden Tips om dhea