Tips om dhea
Jag har nu fått order från min IVF läkare att börja trappa ned mitt Prasteron intag enligt ett enkelt nedtrappningsschema. Det känns jättebra att även läkare tycker att det räcker nu. Jag hade ju ändå tänkt att succesivt trappa ned och det på eget bevåg.
Har nu fått en plan inför kommande IVF som känns riktigt bra. Lite nytt i behandilngen som jag hoppas kan ge ett bättre resultat gällande antal ägg igen samt att äggkvaliten ändå blir tillräckligt bra.
Är det fler än jag som kommer att ligga lite lågt med sötsaker i jul? Vore kul att veta hur ni tänker göra.Jag har bakat en hel del gosaker :) Men tänkte att det mesta får nog hamna i andras magar. Visst kommer jag att unna mig på självaste julafton och så. Men jag tänker nog försöka skärpa mig och inte frossa altlför mycket. Det får jag göra i framtiden
Sedan har jag en fråga gällande remisser för blodprover. Vet ni om man kan välja att enbart ta ett prov, tex TSH som är ikryssat på remissen, trots att det finns flera andra prover till på en och samma remiss som egentligen ska tas men som jag då inte vill ta samtidigt? Tacksam för svar. Kan i och för sig ringa labbet och höra, men frågar här först för enkelhetens skull :)