Vi 4 skrev 2013-04-19 13:15:58 följande:
Älva, jag funderar lite på det där att det verkar vara mer molvärk i samband med blödningarna, innan har jag tänkt att jag uppmärksammar det mer eftersom jag är mer orolig. Men nu funderar jag på om det kan vara när livmodern växer lite mer, den växer väl i språng, och att set då retar något vad det nu kan vara, tappen eller så så att det blöder pga det?
Nu tycker jag att jag har mer molvärk och är så orolig att jag knappt står ut, funderar nästan på att åka upp till akuten. Men drar mig samtidigt för det. Jag är ensam med min 4-åring några v och vill inte behöva åka in med honom med mig, eller att han ska se mig om jag får mer ont. Nu är han ju på dagis så det vore bättre att kolla nu. Men det har inte kommit färskt blod och bara lite till mörkt... Svårt läge.
Vi4, det är orimligt att behöva vara så där orolig. Det finns en anledning till din oro då ska man kolla upp det! Åk in nu och kolla upp det, du kommer tacka dig själv sen för att du gjorde det. Bättre att göra det nu på dagen när det finns bra med personal med än att vänta till helgen!