• Tuvalina

Tips om dhea

Älva, fy vad trist med jobbet!

Ang ljusrosa blödningar förstår jag din oro MEN det är så in i vanligt att de kommer!
    Åk in akut så slipper du oroa dig!!

• Tuvalina

Missne, när din mens uteblev, hade du utslag på ÄL-test? Eller du kanske inte kollade det. Jag skulle behöva kolla min testosteronhalt men har ingen läkare till det...

• Tuvalina

Cff ser du skrivit om att kolla testosteronhalten när man intar DHEA. Ja, jag antar jag måste leta upp en ny läkare. Den jag har tar mig inte på allvar. Det skulle kännas jättekonstigt att be henne om ord. på prover.

• Tuvalina

Vi4, jag ska tänka på dig imorgon! Kära du, varm kram. Förstår verkligen din oro.

• Tuvalina

Jag äter DHEA fortfarande. Gjort lite uppehåll. Både jag och mannen äter 100 mg Q10 per dag med. I maj ska vi göra ÄD.

Välkommen hit Swagger.

• Tuvalina

Cff, vad är det för test?

Jag ska göra salivtest nu för DHEA. Fyra små burkar ska det samlas saliv i och skickas till USA.

• Tuvalina

Vi4, vad gullig du är som tänker på mig varje dag

Fantastiskt att KUB gick bra. Blödningen hade säkert med retningen att göra då de varit där med UL-staven. Tänker på dig med!!

Jag har nu skickat iväg fyra st salivprov som jag tagit morgon, lunch, middag och kväll. Det ska mäta DHEA värdet. Ska bli intressant sen att se resultatet.

Jag har också i förrgår tagit procrensprutan som ska nedreglera äggstocken. Frågan är om jag ska fortsätta med DHEA trots nedregleringen. Förut tänkte jag att man absolut skulle sluta men jag har tänkt om lite där. Vad skulle ni gjort?

Svar på tråden Tips om dhea