germany skrev 2012-09-24 09:14:40 följande:
Pim Pim TS
. Verkligen bra att sådana här trådar lever vidare till nästa och nästa person som behöver ventilera saker kring specifika områden, tummen upp!
Du kör väl inte med IVF utan på egen hand hemma?
Jag är annars inne på exact samma bana som du, dvs att det får bli ÄD efter något enstaka IVF försök till.
Men jag vill verkligen testa IVF ett par ggr till för att få ro i själen att jag försökte ganska mycket.
Har du några barn sedan tidigare? Oavsett så är ju längtan lika stor när man så gärna vill få barn, första eller inte. Längtan efter något sitter inte i om man redan har eller ej.
Önskar dig lycka till nu och så hoppas vi på lite fina plus ändå
.
Nu putsa fönster, solen skiner och bäst att ta tillvara på de D-vitaminer man kan få
Jo det stämmer, jag kör helt på egen hand med några besök på gyn då och då. Har två barn 12 och 14 år och det känns som om IVF inte skulle vara så stor chans pga åldern.. Längtar dock som tusan att få en liten med min nya man. Och att jag inte satsat på IVF beror kanke på att jag är rädd för inte jag orkar så stora besvikelser. För en månad sedan gjorde jag spolning av äggledarna = AJ! och kollade att allt stod rätt till så jag tror verkligen att det enbart handlar om min äggkvalitet. Ska tillägga att jag varit rökare också under många år vilket säkert gjort mina ägg ännu uslare:)
Men det är lätt att vara efterklok, jag gör det bästa jag kan och vad gäller D-vitamin tar jag lite vetegroddsolja, fönsterputs funkar säkert lika bra
.