• Vi 5

Tips om dhea

Älva, kikar in som hastigast och hoppas du är tillräckligt bra för ET! Ett förslag är att prova lavemang, finns ju väldigt skonsamma sådana och det är ju skönt om du får ut allt!

Susmar, grattis! Håller tummarna för de tre!

Pippi, så himla jobbigt för dig, hoppas nu det blir så bra som möjligt!

Cice, jag ska läsa mer ordentligt sen. Hur mår du? Vilken v är du i?

• Vi 5

Älva, jag har hört som msB att (lätt) överstimulering ökar chanserna till grav. Om du har flera bra vilket det ju ser ut som så skulle jag def ha tagit ett tillbaka, (alltså så länge som det inte är riskabelt för dig) det är ju ändå lite risk att man förlorar embryon vid frysbox.

MsB, känns så där, orkar inte riktigt tänka på det. Känns som att månaderna gått i onödan och dessutom att förutsättningarna blivit sämre då vi båda varit sjuka. Tänker särskilt på makens simmare som fått utstå hög feber i flera dagar Missade lite på hemmaförsöken nu med, vi var för sjuka och orkade inte hela vägen in i mål. Hur känns det för dig? Orkar du vänta med testning? Håller mina tummar hårt!

Susmar, hoppas så på bra besked idag!

Pippi, varm kram, så klart att man ändå blir ledsen och besviken!

• Vi 5

Susmar, men nej så fruktansvärt tufft för er! Vad ledsen jag blir för din skull Har du något stöd? Varma kramar till dig!

Anemon, varma kramar till dig med! Så tufft att behöva avbryta igen! Hoppas förstås på mirakel och i andra hand att ni kommer att växa in i ett beslut som passar er!

• Vi 5

Älva, grattis till ruvarstatus, nu är det nästa långa väntan.

Pippi, håller tummarna inför morgondagen! Hoppas det växt på ett bra sätt. Tack för omtanken, planen är att få en mens till innan start med korta metoden. Då blir ÄP runt v 12.

MsBoring, det verkar ju jättelovande om du. Fortfarande ruvar och inte fått någon mens! Hoppas, hoppas det betyder att det blir positivt besked snart.

Anne,hur går det? När skulle du träffa läkaren?

Germany, kram till dig och tack för omtanken. Jo, det är ju en ruskig press med hemmaförsöken.

• Vi 5

MsBoring, åh nej så himla tråkigt! Det som verkade så lovande Fy för denna vidriga process, att det ska vara så svårt. Stora varma kramar till dig!

• Vi 5

Cff, håller tummarna och ska tänka på dig imorgon! Och jag blir lite ledsen och bekymrad när du tänker så att du själv har skuld om det skulle bli sämre resultat. Det finns ju många faktorer som spelar in för resultatet, och det finns ju inga entydiga fynd om att typ av mat spelar roll. Jag förstår dock hur du tänker, men önskar att du kan se att du gör ditt bästa och inte kan råda över allt!

• Vi 5

MissBoring, jag hade skrivit ett inlägg på telefonen och hoppades att det syntes på datorn, men icke. Jag skrev att jag var så ledsen för er skull och den avgrundsdjupa sorg ni nu får bära. Jag hoppas att ni så småningom landar i något annat, något nytt, som kommer att bära er och att ni får ett liv av lycka. Vi är också på väg att ge upp, men har ju ett försök kvar än. Jag skrev också att jag undrar om du tänker försvinna från tråden och att jag gärna först i så fall vill få säga ett ordentligt hej då och önska er all lycka i framtiden. Hjärta 

• Vi 5

Cff, åh vad glad jag blev för din skull! Håller tummarna för bra besked och hoppas att du mår bättre!

Pippi, hoppas ni fick till det mot alla odds!

Förlåt att jag inte skrivit och hejat på er. Jag skrev en gång men råkade posta det i fel tråd klantigt! Är lite under isen, så min ork räcker inte riktigt, är så himla trött också. Och så lite för mycket på jobbet. Provar svag dos kortison nu igen, 5mg, och har precis som förra gången fått hjärtklappning och svårt att sova.

Kramar till alla!

• Vi 5

Tänker på dig idag cff!

Varm kram till Susmar! Hur har du det?

MissB jag säger som de andra, jag blir glad varje gång du orkar kika in här! Du behöver inte känna att du ska kommentera tycker jag!

Älva, fint med två bra blastocyter! De verkar väldigt väl utvalda och borde ha goda chanser. Hur mår du nu? Vilken RD är du på?

Germany, tack för dina ord! Intressant att du känner av det med, läkaren sa att en del fick svårt att sova och man kunde känna sig uppvarvad. Hoppas det släpper när du minskar och sätter ut det. Ja, jag tar min på morgonen. Kram till dig och lilla pyret! Lycka till på KUB!

Svar på tråden Tips om dhea