Germany, Tack! Ta gärna reda på det och hör av dig sen!!
Angående mående så blir det nog så tillslut, i alla fall för mig, att ju fler gånger man misslyckas ju snabbare vill man tar sig vidare ur träsket och det svarta. Det låter bra att ni går vidare - vad är vidare för er nu, i detta läge? Lät så underbart det du skrev igår om att vara ute med sin vän och skratta och bara släppa taget. Som sagt, det har hjälpt mig mycket att tänka: Det blir nu som det blir!
Jag mår bra tycker jag. Det känns som vi har hopp ändå om framtiden. Att göra ÄD känns ändå som en stor möjlighet. Vi ska ju dit redan i november och kön är inte så lång nu, har jag hört så det kan ju bli redan i vår!
Tycker det låter förnuftigt resonemanget kring att äta DHEA under nedreglering, att det inte är att föredra. Det låter logiskt, tycker jag!
Pippi, vad tråkigt att höra att det blivit så i Falun för er. De är ju inte omöjliga... konstigt, mycket konstig. Är det S. ni gått hos? I så fall tycker jag det är ännu konstigare. Jag är ju nästan lika gammal som du, fyller visserligen 42 nu i dec men han rådde mig att fortsätta äta DHEA och jag har samma AMH som du! Mitt FSH är normalt.
MissB, hej dig!!