• mba12

Tips om dhea

tog så mycket som en kikärta

• mba12

Grmany, jag förstår din oro men dt är bra att du mår som du mår fysiskt att du är trött och illamående. Det är ju graviditets symptom. VI4, GRATTIS, Woooow Jag blir så glad, det verkar vårt tråd är igång med positiva besked Du får verkligen ursäkta mig men jag har glömt hur gammal du är och vad du harför amh, fsh. Cff, tack vännen. Jag frågade SAS idag. Det är ok om man har brev fr läkaren och man ska ha kylväskan med sig. United A. viste de inte, ska fråga dem. Tack vännen.

• mba12

Vi4, beklagar för svaga pluset :( var inte ledsen kära vän. Du har ju goda chanser♥Du har ju lyckats nu, du kanske lyckas nästa månad utan ivf, det vet man inte. Själv var/är jag väldigt negativ med allt. Tom att vi ska resa om 2 veckor, tänkte och planerade hela tiden. Ni anar inte, tänkte och planerade till och med om jag blir stoppad vid säkerhetskontrollen i USA pga Ovitrell sprutan, man vet inte hur lång tid det tar tills dem utreder att vad det är för spruta, hur jag ska övertala de att vi får ett rum för att vi ska försöka själva osv... Sen höll jag på att planera att komma hem tidigare än honom osv för att förbreda ivf..... Det låter visst löjligt men jag lider av alla "små" planeringar.....Och försöker få min man ska följa med mina planeringar..... Till slut sa han STOPP. Försök att koppla av och var glad att du åker på "semester" och njuter av sol och värme istället för att tänka på sprutor, tabletter och mm.... det gör mer susen......lätt för honom att säga, eller hur! Min akupunktör tyckte också ungefär som han....Även om vi vet att det hjälper kanske mer om vi inte tänker så mycket men vi kan inte låta bli..... Nu tänker jag, det är kanske bra att jag måste skjuta upp ivf:en lite till, vi 'kanske' lyckas själva, jag har väl inte goda chanser att få flera ägg, ivf är egentligen inte så bra för mig med så dålig amh..... försöker bara övertala mig och lösa "problemet" med mig själv. Tjejer ni får verkligen ursäkta mig att jag bara skriver och dessutom värdelösa meningar..... men VI4 du har goda chanser, som Germany skrev tidigare, underskatta inte hemmaförsöket! Se det positiva i det.

• mba12

Germany, 26:e åker vi. Tuva, slut destination är Mexico, byte i USA. Kommer hem 16:e feb. Tror ni att jag ska undvika att bada? Salt? Skadlig? Pol? Att sola mycket?............................... Miss B., Susmar, Pippi jag håller tummarna för er................................. Själv är jag MYCKET hungrig, ska göra koloskopi imån. Inför sånt undersökning ska man inte äta på 24 timmar. Jag har tagit mina Prastron i tom mage ändå. Men inga andra tabletter(vitaminer, homeopatiska mediciner)........ Kram till er tjejer

• mba12

Cff, pratade med IVF-läkaren igår(hade några önskemål bla ett intyg för Ovitrelle sprutan för att ta i handbagaget). Först sa hon ok men sen läste hon min jornal och sa att jag behöver ingen ÄL-spruta(Ovitrelle) när man får utslag på äl-stickan. ÄL-spruta behöver dem med PCO. Om man får utslag på stickan får man ÄL. Jag tar inte med mig sprutan. Tack för mailet, ska svara dig inom kort........ Min mens var lite konstig denna cykel, mycket flyningar innan mens och nu efter mens, sparsamt blödning men flera dagar, känner fortfarande på brösten, det stramar, är på CD9. Testade ÄL, fick minus............................................................. .......... MissB. jag skrev till dig i 35tråden men önskar dig lycka till imorgon.................................... VI4 underskatta inte hemmaförsöket. Jag tänkte köra en insemination V. 9-10 innan ivf......Har en känsla att man lyckas bättre med "hemmaförsök/insemination" än IVF! Har kanske fel men det är bara en känsla.................................... Anemon, det är hemsk men du är inte ensam, hoppas du mår bättre nu............................ Germany, saknar dig men har full förståelse och respekt att du MÅSTE ta hand om dig FÖRST.♥Jag har inboxat dig.

• mba12

Wow MissB. Kanon, kommer titta här imån vid 12tiden ............... Hitcher jag har samma symtom på brösrvårtan ca. 1 vecka innan mens. Fick den sen jag började med DHEA. Just denna månad har jag haft det längre. Idag på CD 10 känner jag på brösten. Misstänker det blev för mycket progesteron innan mens, kan va det!?!

• mba12

Susmar, jätte bra med 6 folliklar! Heja heja

Själv fyller jag år idag :( man blir inte yngre varje dag! 42 år!

• mba12

Grattis MIssB. Bra jobbat. Hoppas du inte behöver göra flera IVFerGravidHjärta

Tack alla för gratulationer. Hatar mina födelsedagar.

Har precis kommit efter akuten.
    Har haft ont i äggstockar sen igår och fick lite blödning idag på CD13. Kunde inte hålla mig mer.
    Jag har tagit Pergotime 10:e jan. Eftersom min gyn är borta har jag inte gjort nån VUL.
    På akuten såg läkaren bara små folliklar en på H, nån elller några små på V. Hon sa inte storleken.
    Slemhinnan på 12mm! Ingenting mer! Han sa det här är mellanblödning!

Hur ska jag tolka det? De senaste tiderna har jag haft ÄL på dag 20-21 om jag har haft ÄL.
    Hur kommer det bli nästa vecka? Kommer jag ha ÄL? Hur kommer det bli med slemhinnan!
    Troligen kommer jag blöda lite till sa hon. Fattar ingenting :(

• mba12

Tack CFF, jag fick en tid hos en gyn i Sveavägen på torsdag. Hoppas hon kan svara mina frågor.

• mba12

Kära Germany vad jag saknade dig, cff, Vi4, MissB., Tuva och många andra...
    Jag har skrivit lite på annan tråd.
    Har tyvärr bråttom :(
    Kram

Svar på tråden Tips om dhea