Katt12 skrev 2014-05-05 08:52:47 följande:
Har nu kört 7 Keto några dagar och peppar peppar inga utslag hittills som av prasteron. Kör 25 mg kapslar men vet inte vilken dagsdos som rekommenderas..? Är det ngn som vet hur mkt man brukar ta för att stärka äggkvaliteten är jag jättetacksam.
Lill, du frågade tidigare om
DHEA.com är bästa sajten och jag tror att det är i alla fall en av de största. Svårt att tro att det skulle vara ngt dåligt när de levererar till så många länder. Annars har jag uppfattat att man kan köpa fr makemefertile och biovea oxå.
Vi är ju i samma sits på så vis att vi har ok AMH och barn sedan tidigare så jag tänker som du att det är väl bra att testa DHEA/7 keto o melatonin innan beslut om ÄD.
Köpte 3 mg burk m melatonin i Aten i höstas men har inte börjat ännu. Tar pergo denna mån så jag vet inte hur mkt man kan blanda heller (kör munkpeppar oxå..) får se om jag ev väntar t mens eller hur jag gör.
Hej Katt - intressant och tack för svar!! Jag har fått Prastoran på recept och ska hämta ut det idag:)
Kör Melatonin 3 mg sedan en vecka tillbaka - vessvärre har jag den sämsta cykeln någon sin. Gjorde ju första IVFEN nu i april, misslyckat resultat 5 ägg 3 blev befruktade och ett toppägg till mig, men minus -därav beslut om DHEA och Melatonin.
NU denna cyjel efter IVF har jag blött sedan ÄL och har jätteont kontaktade kliniken idag och fått en akuttid - blir sååå trött - när ska detta elände sluta??
MIn kropp gillade uppenbarligen inte IVFEN, ska bara vila upp mig nu över sommaren och knapra Prastoran och Melatonin samt Q10 och allt annat - immunmedicinerna med såklart----pust denna djungel, när ska man sätta stopp - och gå över till ÄD??
Hoppas att du finner rätt och att ni lyckas fram över - vi får följas åt...
Det jag tänker är vaäl att det inte kan vara bra att göra IVF när kroppen är i obalans med spottings och mellanblödnignar är väl som att be om ett misslyckande - vill få ordning på mina hormoner först, en det kanske inte går??
Enligt alla Gynekologer så är bara att acceptera - men köper inte riktigt det.../
KRAM, KRAM