Tips om dhea
Hej! Hur mycket dhea äter ni om dagen? Är lite osäker på vilken dos jag ska börja på. Har lågt amh värde.
Hej! Hur mycket dhea äter ni om dagen? Är lite osäker på vilken dos jag ska börja på. Har lågt amh värde.
Missne, det där är jag oxå lite rädd för att man blir lite manlig. Jag styrketränar med så då kanske det blir ändå mer?? Jag har iofs ingen äl ändå men regelbunden mens. Hm, hade vart intressant att läsa någon fakta eller info om hur det kan påverka i det hållet oxå.
Susmar, en stor varm kram till dig <3
Åh vad jag blir avundsjuk på alla som har älsekret, det har jag aldrig haft har ju inte äl heller så det är ju inte så konstigt. Att jag inte kan få det då när jag ändå har lågt amh
ja ja, ska iaf fortsätta med dhea och hoppas på det bästa.
Vad är egentligen anledningarna till att ett befruktat ägg vid ivf inte blir en graviditet?
Oj det finns mycket mediciner. Jag tar inte ens Alvedon tänk dom som knarkar som blir gravida. Vissa verkar kunna missköta sin kropp till tusen och ändå komma undan med det.
Hur lång tid tog det innan ni märkte av effekten av dhea på olika sätt? Jag har ätit dom i endast två veckor men märker inget. Jag är lite yngre än de flesta här kanske men har fortsatt ett väldigt lågt amhvärde. Jo jag höll på att få kramp i bröstmusklerna idag när jag tränade men så låg dos som 75 ska ju inte kunna påverka, var väl bara lite mer trött i musklerna idag kanske.
Premoniala follikar och antral follikar? Detta låter intressant men jag förstår det inte riktigt. Så jag kan påverka ägg som mognar om 10 månader? Och oxå om 60-90 dagar? Ursäkta om jag ställer dumma frågor men detta var jag inte så insatt i. Jag förstår att du inte vet hur du ska göra och att du tänker på olika anledningar som kan påverka, de gör vi nog alla. Vill din man försöka en gång till? Om pengar inte vart ett problem hade jag säkert försökt massa gånger. lycka till och hoppas ni kommer fram till ett beslut.
Stort lycka till till dig nu Germany, Hoppas dhean haft verkan så du får ut många fina friska ägg. Vet du när det blir äggplock?
Är det någon som provat Vitex eller Q10? Eller vet om det är något för oss?
Håller tummarna mba
Stor kram till dig tuvalina <3
Jag har inte märkt något alls av dhean, äter 75mg om dagen. Har ätit det i snart två månader.