• myran6801

Tips om dhea

Jegs, jag fick DHEA från en vän här på FL som jag träffar regelbundet i RL. De ligger oxå i en vakuumförpackning och det är för att inte tullen ska ta dem vid transport. Du behöver alltså inte vara orolig. Jag har ätit dem i en månad och den enda biverkan är fetare hy.

• myran6801

Stjärnklar, självklart hålls tummarna hårt för dig! Hoppas allt går bra och tack för att du delar med dig av din resa mot ett plus. Håll oss gärna uppdaterade om hur det går vidare. Kram

• myran6801

Jag slutade med dhea och då försvann problemen med hyn. Talgproduktionen ökade när jag tog tabletterna vilket medförde finnig hy. Men som sagt, det gick över när jag slutade.

• myran6801

Jag åt i ca 2 månader men har inte gjort ngn ivf. Vi går över till ÄD nu för jag orkar inte hålla på när det är så låga odds. Tyckte dock att jag fick mindre spottings och längre lutefas när jag åt dhea. Mina menscykler har blivit kortare de senaste åren.

• myran6801

Är inte så aktiv här men vill ändå dela med mig av min erfarenhet med DHEA. Jag tog 50 mg (25 morgon och kväll) i ca 2 månader i somras. Vi har bestämt oss för att övergå till ÄD men jag tänkte att det kanske skulle kunna ske ett mirakel med hemmaförsöken Jag fick nästa omedelbart mycket sämre hy med mycket talgproduktion. När jag var på ansiktsbehandling undrade min hudterapeut vad jag gjort. I övrigt märkte jag inte av några biverkningar. Problemen med hyn försvann nästan direkt när jag slutade ta tabletterna. Det andra jag märkt är att menscykeln har blivit längre, de senaste åren har de varit 23-25 dagar (när jag var yngre hade jag 30) och förra var nu 26 och nu väntar jag på mensen och det är dag 27. Har inte ens fått spottings än som jag brukar få några dagar innan oxå sedan några år tillbaka. Vet vad ni tänker, gravid, men tyvärr inget mirakel har skett. Ville iallafall dela med mig.

• myran6801

Germany, du är så välkommen i ÄD tråden även o jag hoppas att du inte kommer dit

Stämmer att jag funderade på Aten men tyckte jag var för gammal och oddsen ändå försmå plus att jag inte fick med mig min man på den resan!

• myran6801

Germany, skickar en stor Styrkekram! Men så tänker jag att det kanske är så att det kommer gå strålande denna gång och guldägget finns där. En tuff rackare som trotsar allt och blir ditt mirakel. När man minst anar sker det!!! Kram finaste su

Svar på tråden Tips om dhea