• Ikarozzz

Tips om dhea

Nu har jag köpt hem DHEA från USA... Vilken dos bör man ta? Man vill ju ha bra effekt, men inte för mkt.. Har ca 300 tab vissa är 50 mg och vissa 25 mg.. Har hittills tagit 75 mg 1 gång/dag.. För lite? Tacksam för lite hjälp! ;) och Lycka till alla som kämpar! Kram

• Ikarozzz

PimPim1: Jag har "ren" dhea.. det köper man på vitamin-avdelningen på ett vanligt apotek i USA. Utan recept... Hade det i bagaget på hemresan... ingra probs... Tror det räknas till vitaminer! :) Jag tar 75 mg en gång per dag.. då är det väl inte för mycket iaf... Hoppas det hjälper.. för de är ju inte jätte billiga! :)

Kram & tack för svar!! Lycka till nu!!! Kraaam Hjärta 

• Ikarozzz

Ska man sluta äta DHEA under själva IVF-behandlingen? Är på sprutdag 8 och har ätit 100 mg DHEA varje dag... Såg att jag var väldigt understimulerad på VUL idag... =/

• Ikarozzz
    germany skrev 2013-11-13 07:45:02 följande:
    Och till mig sa Falun att jag skulle ta DHEA fram till ev plus....
    Jag blev till slut gravid (spontant) och åt då DHEA fram till jag tog graviditetstest, så tror inte det gör nån skada i allafall. Åt 75 mg.
    Tack :) Och GRATTIS till lilla tjejen ♥ Kul att höra om solskenshistorier! Visst hade du AMH på 0.29? 

Tack oxå till Ng73 Skrattande 
Svar på tråden Tips om dhea