Inlägg från: Ebba Caroline |Visa alla inlägg
  • Ebba Caroline

Arabiska siffror i skolan!!!!

Sarah f skrev 2012-03-17 11:10:21 följande:
    Jag förespråkar runskrift. Det är svenskt, väl?

Fast runskrift är väl inte heller helt svenskt...Förvånad
    Sarah f skrev 2012-03-17 11:11:10 följande:
    Eller är det norskt? Suck. Utlänningar ÖVERALLT. Men kaffet är väl svenskt? På föräldramötet, alltså.

Kaffe ska man absolut inte tillåte på föräldramöterna, det är ju från utalndetSkrikandes
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Ebba Caroline
    MaryEllen skrev 2012-03-17 11:23:41 följande:
    Själv har jag gjort en egen version av kulramen (den är ju egyptisk, så de där arabiska kulorna i den litar jag inte på).

Jag har stenar i en korg av hederlig svensk näver som barnen får räkna med. Det finns mindre korgar också för tiotal. Jag håller på att fläta fler för hundratal och tusental, men barnen kan inte räkna så högt än...

Vill man ha något gjort får man göra det själv!!!
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Ebba Caroline
    HäxanSurtant skrev 2012-03-17 13:14:39 följande:
    Ja lagom är alltid bäst. Kanske borde vår nation hela Lagomlandet och inte Sverige Solig

Lagom fungerar alltid iställt fäör dessa arabiska siffror
  • Ebba Caroline
    Krake skrev 2012-03-17 14:06:47 följande:
    Skulle aldrig äta potatis, jävla blattekäk. Ett skålpund rovor och lite skarpsill!

Va? är inte potatis svenskt? Mn ajg som hjar gjort potatisgratäng till middag...
  • Ebba Caroline
    Lavish skrev 2012-03-17 14:26:57 följande:
    Du kanske har några invandrare i närheten du kan ge bort den till? Be dem att skippa bidrag en vecka så får de den.

Ska kolla om jag hittar någon som vill ha potatis...
  • Ebba Caroline
    HäxanSurtant skrev 2012-03-17 15:14:13 följande:
    Ja men hur många har du bjudit i till ditt kalas älskling? Mamma bara lagom många. Perfekt hjärtat då vet jag precis hur mkt tårta som kommer gå åt, alldeles lagom. Hjärta
  • Ebba Caroline
    nevermind skrev 2012-03-17 18:28:43 följande:
    En till rasist-trolltråd.

Psst... titta åt vänster från ditt håll så ser du att det inte är en trolltråd...
Svar på tråden Arabiska siffror i skolan!!!!