• suddan

över 50 dgr menscykel, orolig?

Går under utredning efter 3 tidiga missfall dec 04, juni 05 och okt 05 , 2 st fick jag genomgå skrapning! Hade min sista mens 26 nov och kände alla möjliga symtom som när man är gravid, men testade mig igår och den visade neg, suck!!! Vi har lämnat blodprover i dec men inte fått svar ännu, doktorn tyckte vi kunde skydda oss så länge men vi har fuskat ett par ggr!!! Vi har en dotter på 2 år tillsammans. Jag har lätt för att bli gravid men sen inte mer! Är det vanligt med så lång menscykel, vad beror det på , ngn som vet eller har själv varit med om det??? Har haft 40 dgr ngn gång!! Konstigt att känna symtom av gravidiet eller annars vill man det så himla mycket så att man blir knäpp!!!! Kram till er alla som skriver på denna sida.

• Svar på tråden över 50 dgr menscykel, orolig?
  • suddan

Tack Johnna för ditt svar! Var hos läkaren i torsdags och fick svar på alla våra prover, allt såg bra ut!! Han undersökte mig och kunde inte se att ngn ägglossning var på gång och att jag hade hormomrubbning precis som du skrev. Han skrev ut tabl som får mensen att komma igång och sedan skrev han ut Pergotime till mig , så att min ägglossning kommer igång!! Lycka till med nr 2, själva ska vi oxå kämpa på med nr 2 Kram.

Svar på tråden över 50 dgr menscykel, orolig?