• Pappatillebbe

Vad för fantasier vill ni förverkliga?

Spännande att veta, vågar man förverkliga sina fantasier?

• Svar på tråden Vad för fantasier vill ni förverkliga?
  • Gravidälskaren

Som nicket antyder, att få tillfredsställa en gravid kvinna. Aningen svårt att lösa dock.

En annan mycket stark fantasi är att få smeka och utforska en kvinnas leggingsklädda ben och bakdel. Bara smeka hennes ben och rumpa utanpå tyget, sedan smeka henne till orgasm och sen inget mer. Blir sjukt kåt av att tänka på det. I loooove leggings och träningstights. 

• Anonym (BiMan)

Jag vill att min kvinna tillsammans men en annan man dominerar mig. Hon tvingar mig att suga honom, sen trycker hon ned mitt ansikte mellan hennes ben och tvingar mig att slicka. Samtidigt sätter mannen på mig.

• Anonym (funderar)

Min dejt vill prova sex på typ en rastplats under en resa vi ska göra. Vad finns det för problem med det??
    Jag skulle gärna prova,men kan inte riskera att bli anmäld eftersom mitt yrke kräver rent belastningsregister.

Hur gör man det bäst?

• Dominant

Förmodligen något relaterat till wetsex (att ge), allt för få kvinnor som uppskattar det.

• Anonym (anonym)

Jag skulle vilja bli dominerad någon gång. Men då det inte är min mans grej så kommer det aldrig att hända.

• Anonym

Min fantasi handlar om att jag skulle vilja se min fru rejält flörtig och tafsa och bli tafsad av en annan man. Jag skulle gärna se min kvinna kyssa en annan man och se hur hennes kropp blev utforskad av någon annan.

Nu är det så att vi har provat detta när vi var ny kära, 15 år sedan, när vi var ute på krogen en kväll.

En del barn efter det och tiden som rinner iväg är vi inte "ute" lika ofta längre. Nu skall till krogen om några månader, innan det var det nog fem år sedan vi var ute bara vi två.

Min fråga är, skall jag våga fråga henne om hon skulle vilja prova detta igen (vi fantiserar ganska ofta om detta) eller tror ni hon skulle bli sur och mena att vi borde ägna kvällen åt oss själva, då vi inte är ensamma så ofta?

Skall jag våga fråga ikväll, efter lite vin? 

• Anonym (jag också)
    Anonym skrev 2012-04-14 15:57:31 följande:
    Min fantasi handlar om att jag skulle vilja se min fru rejält flörtig och tafsa och bli tafsad av en annan man. Jag skulle gärna se min kvinna kyssa en annan man och se hur hennes kropp blev utforskad av någon annan.

Nu är det så att vi har provat detta när vi var ny kära, 15 år sedan, när vi var ute på krogen en kväll.

En del barn efter det och tiden som rinner iväg är vi inte "ute" lika ofta längre. Nu skall till krogen om några månader, innan det var det nog fem år sedan vi var ute bara vi två.

Min fråga är, skall jag våga fråga henne om hon skulle vilja prova detta igen (vi fantiserar ganska ofta om detta) eller tror ni hon skulle bli sur och mena att vi borde ägna kvällen åt oss själva, då vi inte är ensamma så ofta?

Skall jag våga fråga ikväll, efter lite vin? 

våga fråga
  • Anonym (22)

Skulle väldigt gärna ha sex med en pappa som har sitt barn på min dotters dagis...
    han är inte allt för snygg eller något sådant men jag är så attraherad av han!
    dock är jag gift och han med :(  

• Anonym (Tjej)

Att två snygga män har sex i min säng och jag först tittar på, och sen är med och hjälper till. Tex att få suga någon som blir knullad av en annan man.

Svar på tråden Vad för fantasier vill ni förverkliga?