• Anonym (Tarot)

Vill du bli spådd via tarotkort ?

Har en tråkig dag, 
    med mina tarotkort kan jag spå bla följande  - Ja/nej frågor, kärlek, ekonomi, jobb, din livssituation i tarot(avgörs av 7 kort) , du kan fråga vad som helst !:)

Kom ihåg att tarot oftast funkar som vägledning för att öppna ens egna tankebanor, jag kan endast tolka korten, men jag tror att varje kort i en fråga är ödeslagt med frågan. 

Löjliga frågor och ironi ignoneras :)

Frågor till korten ? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-13 15:04
    Det kan ta upp till en dag innan ni får svar på era frågor, jag tar alla frågor i turordning, det tar lite tid och jag orkar inte sitta flera timmar i sträck :)
    Men jag svarar, håll till godo !:)

och kom ihåg, tarot ger inga 100% svar och använd era egna sinnen och tankar i livssituationerna,
    en livssituation består som sagt av SJU kort

- Vad du bör släppa
    - Vad du bör behålla i ditt liv
    - Saker du kommer få i ditt liv
    - din omgivning och hur den påverkar dig
    - vad du bör ge andra eller din omgivning
    - Något som snart börjar
    - Något du bör lära dig.

Tack för erat tålamod !

Nu kan jag även ta emot frågor i inboxen, så om du hellre vill bli inboxad, be mig inboxa dig.

Tac

• Svar på tråden Vill du bli spådd via tarotkort ?
  • Anonym (FET)

Gjorde FET den 8.3. Lyckades vi denna gång?

• Anonym (Tarot)
    finskaflikkan skrev 2012-03-12 18:34:24 följande:
    Kan du spå min livssituation? Skrattande

Och sen 2frågor om jag får ställa? 

fråga1: Kommer vi flytta snart?
    fråga2: Kmr jag bli gravid detta året?      
    fråga 1. 7 pentagram.. nej, kortet står för misslyckande
    fråga 2. I juli visar sig kejsarinnan, som ofta kan stå för en graviditet.

Livssituation.

saker som du bör släppa
    solen
     Kortet står för klarhet, om att se verkligheten så som den är, om att veta exakt vad som sker. Kortet kan även stå för en kamera, om att vara med på TV, om att vara en celebritet.

saker som du bör behålla i ditt liv
    magikern
    Magikern är en person som har förmågan att uppnå sina mål. Det är möjligheternas kort som betyder att självförtroende och intelligens är ingen bristvara. Kortet kan också stå för en manipulativ person i din omgivning och dyker ibland upp i samband med manipulerade sociala situationer.

Saker som du håller på att få i ditt liv
    8 stavar
    Kortet står för en snabb lösning på sina problem. Kortet symboliserar även jobbrelaterade meddelanden.

Din omgivning, hur den påverkar dig
    9 stavar
    Kortet är en varning om att problemen inte är slut, och att man bör vara mycket försiktig eftersom problem kan dyka upp var som helst, när som helst.

vad du bör ge andra eller din omgivning
    10 svärd
    Kortet betyder att man har blivit sviken av alla - något som lett till uteslutning, förlust av prestige eller jobb, osv. Kortet kan också stå för andras inblandning i ditt liv och därför oförmåga att lyckas inom kärlekslivet, yrkeslivet, etc.

Något som snart börjar
    9 svärd
    Kortet står för en stor depression, stort lidande - situationen är så pass mörk att du gråter hela tiden och känner att allt är meningslöst.

din läxa, vad du bör lära dig
    6 svärd
     Kortet står för en period i livet då allt verkar stå still, men utveckling sker även om man inte tycker att det är så. Kortet står även för vetenskap, resa på vatten, eller flykt till en ny och bättre plats.  
  • Sasssaa

Är jag gravid nu?

Kommer jag bli de inom en snar framtid?:)

Tack för att du tar dig tid och svarar på våra frågor:)

• Anonym (Tarot)
    Anonym (?) skrev 2012-03-12 18:34:40 följande:
    Kommer jag och min sambo separera?
    Ni har uppochner gångar , som dom flesta andra.
    Men korten menar att ni är menade för varandra, att ni är varandras äkta make/maka.

Som lite bonus kan jag även säga att korten tippar mot en graviditet, i maj. 
  • Anonym (Tarot)
    Anonym (C) skrev 2012-03-12 18:36:15 följande:
    Får jag fler barn? Om svaret är ja, är det med den nya mannen jag har träffat?
    Ni måste jobba på eran relation, till vintern ser korten en chans till en graviditet
  • M I M M I

Åh vad kul! Ser att många frågor är från igår, finns det möjlighet att ställa nya tro?

Jag chansar, hoppas du inte tar illa upp!

Jag undrar hur det ser ut för oss med barn, när får vi äran att bli föräldrar?

Sen undrar jag om du har lust att kika på min livssituation!

Kul tråd, och tack för att du delar med dig av din förmåga!

Kram från mig

• Anonym (Tarot)
    Nape skrev 2012-03-12 18:39:15 följande:
    Åh, spännande!
    Jag vet inte så mycket om hur tarotkort funkar? Ser lite vad de andra undrat så..

Livssituation och hur det blir på jobbfronten skulle jag vilja veta om. Livet känns ganska rörigt just nu och jag har ett jobb jag inte trivs med. Har sökt andra jobb, samtidigt som jag har lite drömmar. En puff i rätt riktning vore uppskattat!
    saker som du bör släppa
    riddare i svärd
     Kortet står för en intelligent man eller kvinna som vet hur man argumenterar på ett intelligent sätt. Kortet kan även stå för debatter. Kortet dyker upp när man argumenterar för sin rätt, och ibland när man är ganska arg på grund av en orättvisa som man inte kan blunda inför utan som man objektivt analyserar verbalt och/eller i tankarna.

Saker som du bör behålla i ditt liv
    solen
    Kortet står för klarhet, om att se verkligheten så som den är, om att veta exakt vad som sker. Kortet kan även stå för en kamera, om att vara med på TV, om att vara en celebritet.

Saker du håller på att få i ditt liv
    5 stavar
    Kortet står för konkurrens, kamp, konflikt, rivalitet och verbala konfrontationer. Ibland kan kortet även stå för frustration och inre konflikt

Din omgivning, hur den påverkar dig
    riddare i bägare
     Kortet föreställer en man eller kvinna som går ut i världen och relaterar till andra människor. Som person är riddare i bägare en vänskaplig människa som har lätt för att prata med andra och har förmågan att få andra människor att bjuda på sig själva och berätta om sina hemligheter, känslor och liv i allmänhtet. Kortet betyder inbjudningar, dejter och ärliga intentioner i kärlekslivet.

vad du bör ge andra eller din omgivning
    10 pentagram
     Kortet står för pengar. Du får mycket pengar, ett arv, lönen eller får något sålt.

något som snart börjar
    10 svärd
    Kortet betyder att man har blivit sviken av alla - något som lett till uteslutning, förlust av prestige eller jobb, osv. Kortet kan också stå för andras inblandning i ditt liv och därför oförmåga att lyckas inom kärlekslivet, yrkeslivet, etc.

din läxa , vad du bör lära dig
    3 pentagram
     Kortet står för kompetens, kunskap och skicklighet som används på ett bra sätt. Kortet står för ett företag, eller projekt i inledningsfaserna. Kortet är positivt och lovar vinst i framtiden eftersom man använder sin begåvning på ett mycket bra sätt. När det handlar om hälsan står kortet för en ny diet, terapiform etc som kommer att lyckas.   

Det kommer snart ett nytt jobb, en ny inkomstkälla, du kommer med det jobbet att få en högre självkänsla och se dej själv med större värde. 
  • Anonym (Lina)

Usch, vet att det är ot men ändå. Hade en dam som spådde mig med kort för ca 2 år sen och jag gör aldrig om det. Hon skulle säga hur min framtid såg ut ca 6 mån fram. Det sista kortet hon la upp va en svart gråtande dam på och eftersom det va det sista kortet kunde hon inte se vad det gällde. Bara att det skulle handla om en stor sorg. Har ett barn som är kroniskt sjuk och jag trodde givetvis detta handlade om hen.
    Kunde inte sova om nätterna på 8 månader då jag vakade över hen. vilket i in tur ledde till utmattning, depression och till sist utbrändhet. Jag vet att detta är mitt eget fel och det bara satt i huvudet på mig. Men jag förstod inte det då och mådde väldigt dåligt. Kommer aldrig att göra om detta även om det givetvis varken hände mitt barn något eller något annat sorgligt förutom min depression och utbrändhet då.

Tro nu inte jag vill klanka ner på er som tycker detta är en kul grej. Nej jag vill bara säga ta det inte så allvarligt om det nu är någon som gör det.

• Anonym (Tarot)
    Anonym (kärleksväntan) skrev 2012-03-12 18:39:57 följande:
    kommer jag och personen som flyttar hit nu i april bli tillsammans? är h*n the one? hur känner h*n för mig?
    ja.
    Ni kommer att vara lyckliga tillsammans, till en början kommer du kanske att fundera på om det känns rätt, men det ser väldgt lyckligt ut för framtiden 
Svar på tråden Vill du bli spådd via tarotkort ?