IVF Umeå
Oj, här har det hänt massor sedan sist jag var inne!
Mustikka: Vad roligt att höra att det gått så bra för dig vid ÄP och ET! Jag visste inte heller att dom hade börjat eftersom det inte kändes något och fick åka hem nästan direkt eftersom jag inte hade ont. Mådde också illa i bilen efteråt, nästan som åksjuka. Håller tummarna för att det går vägen nu.. Så dom fryste inte ner de andra två äggen utan odlade vidare?
inväntande: Fick du tillbaka ett eller två ägg? Håller tummarna för att det tar sig nu!
LindaM: Har du testat idag igen på din TD? Tänkte eftersom du skrev att det inte var några större mängder blod som kommit. Hoppas in i det sista.
pinglan: Dra mig baklänges.. 44 ägg!! Det är ju helt otroligt, har aldrig hört någon som fått så många. Tror inte ens jag läst om någon som fått över 30! När ska kliniken höra av sig, imorgon eller?
turtle01: Lycka till på ditt VUL imorgon! Tror inte du behöver vara orolig över äggen, jag hade inte heller så många vid VUL och fick ändå ut 9 stycken trots samma dos puregon.
Tinzu: Välkommen hit! Jag har gjort en IVF och kände inte av någonting förutom sprutan dom satte i armen, men det hade jag redan ställt in mig på (är väldigt spruträdd och hatar att ta blodprov). Sprutan i "mumindalen" kändes inte alls!
Morfinet fungerade snabbt och fint, trodde aldrig den skulle börja verka i samma stund den sprutades in i blodet men så var det. Lycka till på ÄP på tisdag!
Helvetiaaa: Välkommen du också! Hur går det med sprutandet? Några biverkningar?
germany: Grattis till dom två äggen som återfördes, hoppas att bägge vill stanna kvar! Gick ÄP bra?
Emilotta: Vad många äggblåsor du hade, jättebra! Lycka till imorgon, hoppas det kommer gå bra!
Sofiali77: Fick du tillbaka två ägg? Lycka till med ruvningen!