IVF Umeå
Nu är jag ruvare!!! 9 ägg av 10 var av bra kvalité, de blev även befruktade utan hjälp. Så nu fick jag ett tillbaka o de andra ska de odla vidare på och sen får vi hoppas de kan frysas!! Så nöjd och lättad nu!
Nu är jag ruvare!!! 9 ägg av 10 var av bra kvalité, de blev även befruktade utan hjälp. Så nu fick jag ett tillbaka o de andra ska de odla vidare på och sen får vi hoppas de kan frysas!! Så nöjd och lättad nu!
Jag fick en del förhållningsregler, ingen fysisk ansträngning, samlag, badning, ridning, bastu Sen tillade läkaren att att undvika alkohol, har förstått att just den frågan diskuterats i andra forum. Hoppas din insättning går lika bra emilotta!
Germany, ser inte ditt namn på översiktslistan. Låter klokt av dig att inte testa för tidigt!
EEJ, så tråkigt att höra.... men så skönt att du snart kan få frysförsök! Vad fick du insatt vid förra ET? Ska hålla tummarna!
Någon som skulle vilja träffas på en fika?! Känner att det skulle vara kul att få ett ansikte på någon/några här i vår tråd.... -bara en idé jag fick!
Tinzu, mina är också ömma, men tycker inte de blivit nämnvärt större.Däremot så behöver jag nog ut o handla nya bh´ar, min favorit gick sönder häromdagen.
Stick i magen kan ju vara bra grejjor det!
Tinzu: så bra att det ser bättre ut! Hoppas det fortsätter bli bättre i dagarna....
Förra veckan var verkligen en spännande vecka, den här veckan innehåller också ett spännande moment för flera av oss nyblivna ruvare gissar jag.... att få veta om de ägg som odlats vidare blir ämnen för frysen. Dock ännu en röd dag som sinkar litegrann...
Mustikka; å vad jag ska hålla tummarna!! Varför beställer du extratest? Jag har två clearblue, räknar inte med att behöva fler. Eller kommer man tänka annorlunda längre fram?
Jag tycker väntan än så länge går bra, har varit sysselsatt med diverse husprojekt. Det svåraste just nu är att försöka avstyra spontana glas rosé-vin som kompisar/grannar vill bjuda på. Jag var faktiskt in på bolaget idag och handlade några olika alkoholfria alternativ att ha i glaset istället.
SofiaLi: okej, tack för info... då blir det förhoppningsvis mindre ömt i brösten om några dagar då. Å grattis till infot om blasto!!