IVF Umeå
Kattägd: Det låter verkligen som att du är gravid så jag hoppas att det bara är för tidigt att testa. Håller tummarna!
Kattägd: Det låter verkligen som att du är gravid så jag hoppas att det bara är för tidigt att testa. Håller tummarna!
Micro: Väldigt tråkigt resultat att få även om man är beredd på det så att säga.. :( Vad skönt att du får köra igång redan på kommande cykel. Sommaren närmar sig med stormsteg. När beräknas din mens komma?
Mama5: Vad roligt att det blir återförande, stort grattis! :)
Micro: Okej, då håller vi tummarna för en återföring i juli. Tar du några speciella mediciner efter ET?
Mama5: Grattis, vad roligt! :) Håller tummarna för att det går vägen!
Micro: Det var en hel del mediciner!
Mama5: Jag hade testdag på dag 18. Vad märkligt att det skiljer så i dagar på samma klinik.
Kattägd: Nej, så tråkigt att det känns som att mensen är på väg. Håller tummarna att så inte är fallet.
Kattägd: Nej, vad tråkigt! Beklagar.. :(
Mama5: Hur går det för dig?
Norris: Vad spännande! :) Håller tummarna för att mensen dyker upp inom kort. Hoppas ni får tillbaka två embryon, kliniken brukar inte vara helt omöjliga på den fronten :)
Micro: Härligt att du är i startgroparna. Håller tummarna för att denna eskimå håller sig kvar sedan :)
Micro: Jag ska hålla tummarna för att det ser bra ut på tisdag. Vad roligt om det skulle bli transfer på din sambos födelsedag! :)