• MeAngeleyes

    Fortfarande billiga blöjor i Norge???

    För nått år sen var det ju extremt billigt att handla blöjor i Norge, är det nån som vet hur det är nu??

    Har inte jättelångt till norska gränsen och det kanske är värt en tur över?!

    Vilka sorter ska man satsa på där isånafall??    

  • Svar på tråden Fortfarande billiga blöjor i Norge???
  • Margaux

    Kiwi har blöjavtal och då köper du 4 paket och betalar för 3. Det gäller Libro. Och enkelpackningar typ 22-28 blöjor beroende på stl. kostar typ 47 NOK/st.

    Meny köper du två valfria och betalar då 75NOK. Samma stl som ovan.

    RImi kör Pampers etc etc.......

    Nu började Kiwi just med samma deal gällande trosskydd, tamponger etc. Om det är av intresse!  

  • Teza73

    Gubben jobbar i Norge och enligt honom är dom mycket billigare, vår knodd har inte kommit än, men han ska få köpa på sej blöjor när han jobbar :)

  • MeAngeleyes

    Hmm undrar om det inte kan vara värt en liten tripp dit då kanske...

  • tteessssaa

    finns billiga first price blöjor i norge men minns nu inte priset som finns på spar och meny.
    Jag har bott i norge fram til jan 2012. 

  • FlitigaLis

    Har du varit över? Är också nyfiken. Min mamma ska till Norge om några veckor och jag ska be henne köpa några paket, men vad finns det för sorter, vad ska man välja och är storlekara som de svenska?

  • Norrlandstöus

    har fått 400 blöjor av en kompis som är från norge och hon tog dom näst billigaste och dom kostade 19 norska kronor för 66 st., vet inte exakt men det lär väl bli runt 25 kr svenska eller nå sånt:) så det lönar sig att fara dit;P

  • MeAngeleyes

    Nä jag har inte varit iväg än!

    Har varit fullt upp med en nyföding i huset, men vi planerar att åka senare i sommar när vi ska hälsa på släktingar i Värmland!  

  • akada

    På rema 1000 är dom tokbilliga, ca 12nok för ett paket libero nr1 och ca 6kr för ett paket pampers...

  • qosmo

    Jag bor i norge har dock inte direkt kollat priserna på blöjor än. Vet inte riktigt vad dom ligger i för pris i sverige heller??
    Men vi brukar handla i sverige då å då.
    Å de e oofta ja har hört norrmännen gå å säga att blöjorna va väldigt dyra där :P Så dom borde ju vara billigare här..de har man ju hört hela tiden =) Hoppas på detta :)

  • akada

    ja de blöjorna som kostade 12kr på rema 1000 kostar 44 på ica i sverige så lite billigare =)

  • Egge

    Dom har på kiwi ta 2 betala för 1. Max 4 st per kund. Men nu ska dom sluta med blöjkort och ska istället ha det som kiwi plus kund där det ligger automatiskt. Men då måste man ha norskt mobilnummer osv för att bli medlem. Så blir ej billigare att åka till Norge och köpa längre. Har vart halva priset men nu är det samma.. 

Svar på tråden Fortfarande billiga blöjor i Norge???