• Anonym (arg)

jag är så arg!! han lovade, och jag fick en weekend i london?

Jag är så jävla förbannad!!! Jag och min kille har knappt tid för varandra, han jobbar så jävla mycket, är det inte på jobbet så jobbar han hemma med renovering och grejer. I januari trodde jag att jag var gravid och jag blev hysteriskt deprimerad (jag vill inte ha barn) och gick ner mig i mig själv, några veckor senare visade det sig att jag INTE var gravid tack o lov men jag var fortfarande ledsen. Just i januari var det så mycket för min kille på jobbet och med sina barn att han inte hade så mycket tid för mig men lovade att vi skulle åka iväg han och jag i början på mars för då såg det lugnare ut. Jag lät honom planera, för han hade ju lovat att vi skulle åka så jag brydde mig inte så mycket i det där för han skulle ju sköta det där...

Och så förra torsdagen sa han att jag skulle packa väskan för han hade planerat en grej! Packade väskan, bikini och fina klänningar och grejer och sen i bilen avslöjade han att vi skulle till London!!!!! LONDON!!! Vem i helvete har inte varit i London? Han visste att jag ville lååångt bort, till sol & bad för att tänka på annat och så bokar han London?? jag blev så jäkla besviken och vi började tjaffsa och han kallade mig otacksam och bitch och då blev jag så jävla arg att jag tog hans mobil och kastade den i en pelare så den gick i tusen bitar. Han blev skitarg, kastade väskan ur bilen och drog från flygplatsen...???

är det mitt fel att jag blev besviken? han kunde ju inte bara dra sådär??? nu vill han inte prata med mig, får inte tag i honom fast jag ringt hans kompis och hem till honom och allt... vad ska jag göra? jag vill ju ha honom.

• Svar på tråden jag är så arg!! han lovade, och jag fick en weekend i london?
  • Aprildimma

Det är väl just därför man inte låter någon annan ta ansvaret... Om man har en bild framför sig att man ska åka till ett soligt land och att man ska ligga och sola och bada, käka gott på kvällarna, då får man ju liksom ta det i egna händer och boka resan, eller så är man väldigt tydlig med att man vill ha den typen av resa!

Det kanske är självklart för dig, men hur skule din kille veta vart du vill åka? Jag skulle aldrig låta min kille planera allt, för då vet ju jag att det kanske inte blir vad jag har tänkt mig och det vill man ju inte slösa pnegar på. 

Tycket verkligen du var otacksam, som sagt hur skulle han kunna veta? Han vill väl bara göra dig glad?
    Men sen håller jag med om att det inte är ett resmål som är super om man inte är väldigt intresserad av att shoppa eller titta på något speciellt där. Om man är inställd på solsemester skulle man ju bli snopen, men som sagt det är ju ditt eget fel!        

• Anonym (....)

Du = Otacksam bortskämd snorunge.

• Anonym (troll?)
    KimPossible skrev 2012-03-11 15:19:13 följande:
    Maken till snorungefasoner! Du blir bjuden på en resa och som tack får du ett utbrott fullt värdig en hormonstinn fjortis och slänger hans telefon i väggen?! 

Vad du än skriver här, så är det långt ifrån att bete sig som en vuxen, vuxna människor som är normalt funtade i hjärnan beter sig inte så.

"Du vill", "du behöver", dududududu. Surprise, det finns fler människor på jorden, och deras främsta uppgift är inte att se till så att du mår bra. Det är nog hög tid att du slutar se dig som universums mittpunkt.

word!!!
  • Anonym

Fan va bortskämd du verkar,  JAG har inte varit i London och jag hade blivit glad för vilken resa som helst med min man, helt själva, vilken lyx det hade varit om de så bara hade varit två dagar i en annan stad i Sverige.

• Anonym (krakow)
    Anonym (arg) skrev 2012-03-11 14:39:58 följande:
    Jag är så jävla förbannad!!! Jag och min kille har knappt tid för varandra, han jobbar så jävla mycket, är det inte på jobbet så jobbar han hemma med renovering och grejer. I januari trodde jag att jag var gravid och jag blev hysteriskt deprimerad (jag vill inte ha barn) och gick ner mig i mig själv, några veckor senare visade det sig att jag INTE var gravid tack o lov men jag var fortfarande ledsen. Just i januari var det så mycket för min kille på jobbet och med sina barn att han inte hade så mycket tid för mig men lovade att vi skulle åka iväg han och jag i början på mars för då såg det lugnare ut. Jag lät honom planera, för han hade ju lovat att vi skulle åka så jag brydde mig inte så mycket i det där för han skulle ju sköta det där...

Och så förra torsdagen sa han att jag skulle packa väskan för han hade planerat en grej! Packade väskan, bikini och fina klänningar och grejer och sen i bilen avslöjade han att vi skulle till London!!!!! LONDON!!! Vem i helvete har inte varit i London? Han visste att jag ville lååångt bort, till sol & bad för att tänka på annat och så bokar han London?? jag blev så jäkla besviken och vi började tjaffsa och han kallade mig otacksam och bitch och då blev jag så jävla arg att jag tog hans mobil och kastade den i en pelare så den gick i tusen bitar. Han blev skitarg, kastade väskan ur bilen och drog från flygplatsen...???

är det mitt fel att jag blev besviken? han kunde ju inte bara dra sådär??? nu vill han inte prata med mig, får inte tag i honom fast jag ringt hans kompis och hem till honom och allt... vad ska jag göra? jag vill ju ha honom.
    Allvarligt talat...

Du får en överraskning av någon (din kille eller vem som helst) och du UTGÅR från att det är något särskilt?
    Hur fan kan man vara så bortskämd och cynisk?

Det kan väl hända att ni haft det jobbigt och att ni behövde en solsemester men nu kanske det var så att han inte hade möjlighet att ge dig det av någon anledning. Detta var hans första försök att närma sig dig och för att göra något åt er situation. Och vad får han? En trasig mobiltelefon?

Nej, jag tycker inte ett dugg synd om dig.
    Men jag tycker jävligt synd om din kille och JA, du är en bitch.... kanske till och med definitionen av en.
  • Manmbo

Ts, fan vad otacksam du är! Hur gammal är du, 17 år? Hade jag varit din kille så hade jag bett dig dra åt helvete!

• Maho81

Wow vilken otacksam och bitchig fjortis du är! Nu när han har dumpar dig kommer han göra någon tacksam kvinna mycket mycket lycklig!

• Anonym

Jösses hur gammal är du egentligen TS? Du skriver att du är vuxen iallafall sist du kollade men nu beter du dig som ett bortskämt litet barn. Är du på riktigt så väx upp!

• Loriyana

Låter som ett klassiskt problem. Du är inte ledsen över resan till London, du är ledsen över att din pojkvän inte känner dig och inte vet vad du vill ha. Det kvittar fullständigt hur mycket pengar någon spenderar på en present om presenten inte är långt från vad recipienten vill ha. Jag kan få en present som knappt kostar någonting och bli jätteglad, och jag kan få en dyr present som jag blir lite besviken över. Det som betyder något när man får en present är vetskapen om att personen som givit en presenten vet vad man tycker om.

Svar på tråden jag är så arg!! han lovade, och jag fick en weekend i london?