• Carolitaa

Ni mammor med mulatt barn

Hello alla där ute .. Någon här som har mulatt barn?? I såna fall från vilket land??Skulle vara kul att träffa fler mammor med mulatt barn, har själv en liten pojke som är 9 månader som e halv nigerian och halv latino, skulle va roligt att lära känna e 22 år

• Svar på tråden Ni mammor med mulatt barn
  • minnap
    coconut skrev 2012-03-15 20:27:08 följande:
    Jag bor i Göteborg :) mitt barn är ju i magen fortfarande men jag är så nyfiken hur den kommer se ut. Ljus Mulatt kommer den inte bli eftersom jag inte är helt vit, kanske kanelfärg :) hur ser era barn ut? Haha kanske lite svårt o svara på!
    Väntar andra barnet och det är lika spännade som med första!
    Min dotter som är 1,7 år är brunett, med jättebruna ögon, ser mera ut som att hon har solat en hel del, sådära lagom gyllenbrun :) Får se om lillasyster/bror blir likadan :) Vilken vecka är du i?
  • Annsi81

Är själv mörk mulatt och har två härliga tjejer som är mulatter båda två, vit pappa och mörkmulatt mamma(jag) de har stora bruna ögon är solbrända året om, den älsta tjejen har lockigt stort hår medan den lilla fick rakt mörkbrunt hår med lite vågor i . Båda har afrikanska och polska rötter eftersom jag har en afrikansk pappa och polskmamma(jag är född i polen dess utom men bor nu med mamma och svensk pappa här i sverige sedan 28år tillbaka.

Bor strax utanför Göteborg och känner  inte heller några familjer med mulatt barn  

• cecilia83

Har en liten dotter på snart 6 veckor. Pappan är från USA/Trinidad (flyttade till mig från USA novenber 2011). Själv är jag svenks.  Bor i Skåne/Åhus är 29 år. Känner inte direkt några med mulatt barn.

• cherry 89

Min son är 2 år o en fjärde dels kongoles en fjärde dels angolian o turk :)

• kiwii

Våran kommer bli 50% singales och 50% 50 svensk :)) men ligger fortfarande i magen ska bli spännande att se :)

• bernte82
    bernte82 skrev 2012-04-01 19:45:06 följande:
    har en son på 6 månader, jag svensk, pappa nigeria
    nu är sonen 2 i oktober, och har en dotter på 4 ½ månad :)
  • Hannaakp

Liten i magen som blir halvsvensk och halvnigerian:) vi bor i Göteborg :) bf i feb 2014

• Deelicious

Öhh? Det var det töntigaste jag hört.... spelar roll vart man kommer ifran.....?? haha

• Hannaakp

Det spelar absolut ingen roll vart man kommer ifrån, men om man har en man eller fru från tex Afrika så kommer det många kulturkrockar, olika sätt att göra saker etc, jag känner iaf att de som är i samma situation kan förstå vissa saker bättre.

• Lynxx

En fråga till er med mulattbarn. Vf mulattbarn? Är det ngt ni velat ha sen ni var yngre? Är det för att ni tänder på svarta killar/tjejer elr var det oplanerat, alltså att ni innan ni träffade er partner inte alls haft tankar på mulattbarn.

• bernte82

Jag letade inte upp en svart man för att få mulatt barn, jag fann kärleken 2006 och han råkade vara från Afrika, precis som man råkar hitta en blond eller en brunhårig kille;) han är man och jag är kvinna

• Sunshine45xxxxx

Min son är somalisk från min sida och australiensare, kiwi (nya zeeland) från pappas sida

Min son är dock född och uppvuxen i Australien (han är 1 år nu)

:)

• eeebba

Jag har inte mulatt barn men seriöst finns det något finare än mulatt barn?! Asså dom är så sjukt söta! 

Svar på tråden Ni mammor med mulatt barn