• yoyolie

De RIKTIGA historierna bakom omhändertagande av barn (LVU), inte mammans version

Jag förstår vad du menar, att vissa personer inte fattar hur det kan va deras fel, eller fel o fel låter för fult. Men att dom själva skapar problem. Hursomhelst när det gäller mitt o många andras fall, så är faktiskt socialtjänsten o de anställda handläggarna rentav skrivit lögner i utredningar, dom antar att DU är dum i huvudet och har också mördat någon, så vips utan förhör, bevis osv så skakar du galler ändå. SOCIALTJÄNSTEN behandlar människor på ett märkligt sätt. Och bryter lagar.

• yoyolie

Våra 3 barn bor på 3 olika ställen, umgänget är klent o fyfan vad dom ska få för det dom gjort mot äldsta grabben. Han har fått men, det märker jag, hans pappa, den nya familjen där han bor, min mamma o hennes sambo.. listan kan kanske göras längre. Alla vi ovannämnda ha varit o är oroliga, men soc. Skyller på att han har träffat oss för mycket. Snarare för lite, men det är dom som har ansvaret för hans hälsa och DOM BRYR SIG INTE, Hamm.. var det inte socialtjänsten som jobbade för att utsatta barn ska få det bättre?

Svar på tråden De RIKTIGA historierna bakom omhändertagande av barn (LVU), inte mammans version