• havika

Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012

´Länk till listan finns nu i trådstarten.
    Den halkar ju efter hela tiden så nu har vi koll på den.

Skriv in er ni som inte är med eller be nån skriva om man brukar skriva från mobilen.
    Och uppdatera om det behövs... man kan ju tex skriva in datum för UL eller annat. 

• havika

Fy vad läskigt Dorisa.. håller tummarna att allt står rätt till ändå.. för man kan ju faktiskt blöda.
    När hade du Äp??

Härligt FruLindell... Va det kub?
    Längtar till mitt.

• havika

Dorisa: Näe fyy vad ledsamt... Tycker också du ska ta ett till test imorn o jämföra. Hoppas verkligen det va nåt fel på testet.
    Skickar en stoor kram!!

• havika

Jättetråkigt Dorisa men härligt att du lyckas se frammåt så snabbt... och att ni försöker igen. Lycka till o hoppas vi hör att du snart är gravid igen!! Kram

• havika

Det är nog ingen fara alls.. Tänk när frisörer är gravida. De lär ju bleka o färga hår väldigt ofta :)

åh va mysigt att få lyssna på hjärtat :)

• havika

Jag började också lite smått nu i veckan. Jag har crosstrainer o motioncykel hemma o tänkte köra igång igen men ojoj vilken rutten kondis man hade fått.. Så det blir att mjukstarta.
    Jag är så babyshoppingsugen att jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Ska försöka vänta till RUL då vi förhoppningsvis får veta könet.
    Shoppade loss direkt efter plus med sonen så jag har mängder med vita o neutrala kläder.

• havika

Vad härligt att det gått lite längre.. sa de inte bf-datum till dig på vul?? Kul att du blev flyttad åt rätt håll :)
    jag gick in i v 12 idag... hoppas hoppas veckan går fort o smärtfritt..
    Va och tog alla proverna idag.. va så nervös att jag skulle svimma.. det hände mig sist men det gick bra.
    Man lyssnar aldrig på hjärtat före 16 veckor hos bm. Det är väl för att det är svårt att hitta innan o så man inte ska bli orolig om man inte hittar nåt.
    Har inte kunnat hålla mig från att shoppa lite söta bodysar... å vilken skön känsla o bara sitta o sitta o känna på dom :)

• havika

Spännande sommarlängtan o Blomman1.
    Håller tummarna!
    Spännande och se om det är en eller två sommarlängtan.

• havika

Kookabura: Självklart!! Välkommen hit o grattis!
    Skriv gärna in dig i våran lista. Länk till den finns i trådstarten :) 

Svar på tråden Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012