Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012
Okej.. tack så mycket båda två.. ska försöka lugna mig lite och försöka njuta lite istället...
Idag mår jag lite illa för första gången.. wiiieeee
Okej.. tack så mycket båda två.. ska försöka lugna mig lite och försöka njuta lite istället...
Idag mår jag lite illa för första gången.. wiiieeee
Hehe jaa men man vill så så otroligt mycket att det ska gå bra nu när man äntligen lyckas bli gravid, så då blir jag glad av varje symptom, satt och njöööt av illamåendet igår.
Du menar att du inte gjorde det varje dag när du mådde illa fram till v 15? Hehe nä kan förstå att det inte är så kul.
Å det är ju så, kan man se tillbaka på en lyckad graviditet i efterhand, hade man kanske helst inte känt av nått specielt egentligen, men nu när det är så tidigt och oroligt så önskar man sig allt ;)
Men du har rätt i det din kompis sa, det är viktigt att försöka njuta av att vara gravid när man äntligen lyckats bli det. För det ÄR man ju faktiskt så länge inte något otrevligt inträffar. Ska försöka tänka bort den möjligheten.
Vecka 5+4 idag.
Mår du fortfarande illa ni i vecka 15 eller har det äntligen försvunnit?
Okej, skönt att det är så mycket bättre i alla fall! Måste vara skönt att ha kommit en lite längre bit på vägen!
Tack så mycket! Hoppas det går bra för er också, men det gör det ju säkert när ni har tagit er så pass långt
Hej alla ihopa..
Idag har jag gåtit i floder av tårar, jag bryter ihop... Jag har haft rosa flytningar nu sedan 4/4 då jag hade en blödning, och i går hade jag och min sambo samlag och i dag fick jag en störe blödning.. min läkare menar på att det troligen kommer från slemhinnorna men jag bröt ärligt talat ihop i dag.. det är så jobbigt att inte veta vad som pågår i kroppen, är den kvar eller har man fått missfall.? inga klumpar vad jag märkt men det är klar rött och kommer när jag kissar inte bara flytningar nu. sen känner jag också lite mensvärk.. inte kraftig (som jag brukar ha vid mens) bara lite, men ändå.. jag fick en tid av min läkare på tisdag morgon, men vad ska ha kunna se? det är ju på tok för tidigt väl? på min testdag den 11/4 så + jag och då stog det att jag var i 2-3 veckor..
hjälp.. kram till er alla
havika: Grattis till vecka 11! :) spännande med kub! inte så långt kvar :)
Dorisa:
Din stackare!! :( Hoppas Verkligen det var fel på det testet och att det hjälper om du tar ett nytt imorgon. Prova det igen för säkerhets skull. Har du inte någon som kan komma över så du slipper sitta hemma och vara så ledsen själv..
Om du hade ÄP den 21/3 (som mig) är du idag i vecka 5+5 (alltså vecka 6)
Jag hoppas Verkligen att ett nytt test visar bättre resultat. Om inte, vet jag inte vad jag ska säga mer än att jag är jätteledsen för er skull Men att nu vet du att Du Kan bli gravid. Stooor kram!
Fru Lindell: Grattis till lyckat Ul!!
Beklagar dorisa... Skönt ändå att läsa att du mår bra och att du ser positivt framåt! Lycka till och ser fram emot att höra när du är gravid snart igen! Stor kram!
Grattis snufflan75 till lyckat vul!!
Åh längtar till mitt med skräckblandad förtjusning, 5 dagar kvar..